Linnemor Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hei! Har prøvd i snart 4 år å bli gravid... har pcso.... men lure på : Eg har gått på både primilutt å pergotime... men så snakke så mange om dobble å triple pergotimekurer....ka e d d går ud på??? E d mer gunstigt enn å bare gå på enkle?? Lure veeldi!!!
Solisolden Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 heisann! Jeg fikk resept på pergo i dag for første gang da jeg har dårlig kvalitet på el. Han sa jeg skulle begynne på de 3. dag mens og på dag 13-14 skulle jeg komme tilbake slik at han kunne ta UL av eggstokkene for å se om det hadde gitt resultater. Hvis ikke skulle jeg øke til dobbel eller trippel hvis dobbel heller ikke gir virkning. Når jeg finner dosen som virker for meg skal jeg fortsette med denne i 3 sykluser. Så ja det kan fort være mer gunstig med dobbel eller trippel, men det trengs oppfølgning av gyn.
Linnemor Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 hmm... ok.. eg tror eg sga ta å bestilla ein time hos gynekologen min Ka meine du me el? e heilt ny her inne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå