Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.... Har litt lyst t å fortella min histore her inne........

Eg fekk påvist PCSO når eg va 16 år.... mamma tog meg me t legen for eg hadde isje regelmessige menstrasjon.... når eg tenke meg om så hadde eg vel kun hatt d 2-3 ganger... så mamma forsto jo at d va nge så isje stemte.... Eg blej sent t gynekolog spesialist å dr blej d påvist PCSO. Brydde meg egentli isje så mye då åm at legen sa at eg konna ha problemer me å bli gravide i seinare ti.. d eg brydde meg om va at eg begynte å få uønska hårvekst i fjes å på mage..... !! Isje mye kjekt for ein 16 åring..... Men men.....

Eg traff mannen i mitt liv når eg va 18.... å me holle samen ennå... nå e d gått 8 år.. :)

For 4 år siden bestemte me at NÅ vil me prøva å bli gravide.... å me prøvde å prøvde å prøvde... kun negativt..... så eg tog meg ein tur t legen... dr fekk eg resept på metformin... han meinte at d skolle vera nok for meg, for egentli såg d isje såå gale ud inni dr... hadde lite syster på høyre eggstokk... stoore å fine livmor sa an.. så eg å mannen jekk glae jem.. dette skolle me få t.... alt eg fekk av metformin va vondt i magen :S ...... dette holt eg på me i 6-7 mnd..... så me jekk t legen ijen..... då fekk me resept på pergotime å primilutt... så me jekk på d i nesten 1 år..... så va d tur t legen ijen.... då blej d sent inn henvisning t haugesund fertilitetsklinikk.... 6 mnd venteti... men GU SÅ GLAE me blej..! :D Nååå....

Å me reiste opp t Haugesund... satt på venterommet med andre ufrivillige barnløse å venta på å bli ropt inn......

Legen han va koselige han...... men når me kom t sagen så sa an at han konne isje jelpa osse før eg hadde slanka meg 20 kg!!! D slage i trynet! Åså ønska han osse lykke t me slankingå åså snakkes me neste år......

Eg blej såå leje meg..... trodde at nå skolle me få skikkelige jelp... men nej.... :(

Dette e nesten 1 år siden.... blej skikkeli leje å såra.... sitte her ennå.. e isje gravide... men eg holle på å slanke meg :) Endeli komt i gang!! Har åg begynt på Soneterapi.... veeeeeeeeldig mange så sliter me å bli gravide bler d itte di har fått jelp hos soneterapi :) Så d e et lide håp så spire inni meg... eg jer meg isje... eg SGA bli gravide.... uanz....

Så t alle så "har prøvd" alt... ta dokke ti t å bli behandla hos ein soneterapaut! D e dyrt.... men bler eg gravide så e d absolutt verdt kver ei krona :)

Mvh Linnemor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De behandler dg me å trykka deg på forskjellige måter under beinå å opp øve leggen.... MAAANGE så har blitt gravide itte soneterapi.. så eg bare krysse fingrane for d sga jelpa for meg åg :D Å selfølgeli andre så slide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...