Augustbaby :)! Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Var på tidlig UL i dag og er/var 7+4.. jeg har mistet mellom 5 og 6 uker 2 ganger tidligere i vinter og ville nå vite om alt så bra ut. Vi så hjertet slå , men embryoet var ikke større enn 4mm og som var lite ift hva legen forventet. Målte hcg og skal måle igjen om noen dager. Håper det stiger som det skal, men kan ikke la vœre å bli litt bekymret for at det skal gå galt denne gangen og... Noen andre med samme erfaringer? Hva har legene sagt til dere?
You can call me Dårris Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hei:) Det kan virke som de fleste får den beskjeden faktisk. Jeg var på ul i går, og fikk vite at knøttet var noe mindre enn forventet. De sier at det vokser veldig i rykk og napp i begynnelsen, så det er ofte at størrelse ikke stemmer med det som står på nettsidene. Det går nok bra:) Det er jo stor sjans for at det overlever når man har sett hjertet.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Hei, jeg fikk o den beskjeden. Jeg var 6+5 når jeg tok tidlig ul,og legen lurte på om jeg ikke var en halv uke kortere, men det stemmer ikke med min regning. men som han sa, de vokser veldig forskjellig. Går nok bra skal du se. God sjanse når hjerte slår.
Augustbaby :)! Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2009 Tusen takk for svar . Satser på at det går fint - og vi så jo faktisk et lite hjerte som slo! Får satse på at nurket tar et kjempebyks og vokser seg god og rund de neste ukene .
Gladpia Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 var på tidlig UL i dag, fant ut at jeg var 5+6 uker, og embryoet var hele 2,4mm!! Hehe, ikke stort hva, men vi fikk se at hjertet slo, så da ble plutselig den nye tilværelsen enda mer virkelig!
*SmurfeMamma* Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 jeg tenker som så jeg, at str spiller ingen rolle, så lenge hjertet slår og det er et foster der... man får vel ikke noe eksakt termin før ordinær UL unasett... så jeg kommer til å følge menstermin frem til UL i uke 17-20... selv m UL viser at jeg er kortere på vei nå..... Gyn sa at hun ikke ville justere termin min enda...
snikksnakk Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Jeg var også litt bekymret etter ul 6+4 siden gyn mente jeg var kortere på vei (så hjertet som banket heldigvis). Jeg snakket med en venninne som er lege og hun sa at det skal ikke så mye til før legen måler litt feil så tidlig i svangerskapet. Noen mm så tidlig kan fort bety en uke feil beregning! Jeg ble veldig beroliget av dette ihverfall
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 GLADPIA: 2.4 mm og ett hjerte slo.. Er det ikke helt utrolig?? )) Jeg var 5+2 og knøttet var 3.5 mm med ett lite hjerte som slo.. synes det er så imponernede at det går ann jeg... <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå