Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 http://www.seher.no/816398/kate-gosselin-fersket-i-aa-slaa-barna-sine
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 huff, dette var da leit:/ Men alle kan vel koke over en gang? Får håpe dette var en engangshendelse. Det er jo ikke greit å slå sitt barn, men noen ganger går det vel over stokk og stein. Hun har jo 8 barn. kanskje det bare ble litt for mye mas og sutring denne ene gangen? Håper på det.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Æsj, den familien er bare helt grusome. Man trenger ikke å ferske dem i å slå barna for å skjønne at de ikke vil barnas beste. Det er nok at de utsetter ungene for å være med i et realityshow bare for at de kan oppnå kjendistatus.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 hmm greit det er ikke bra om ho slo, men bilder kan faktisk være misvisende da. Film derimot hadde visst akkurat hva som skjer. Og er jo sånn at mennesker bare venter på at hun skal gjøre noe galt. Hun er i den dokumentaren men ellers er både hun og mannen faktisk bare vanlige mennesker som deg og meg de har bare fått litt flere barn en oss. Og det er vel litt overbord å mene at hun skal miste omsorgsretten fordi hun muligens har slått et av barna en gang. Karnsje man jheller skulle skaffe dem hjelp. Mine barn kan drive meg omtrent til vanvid og jeg har bare to, tenekr med gru hvordan jeg ville klart 8. Og gudene vet statestikken for barn forsterhjem i usa ikke er posetive. Speiselt med tanke på hvor mange som faktisk opplever overgrep i fosterfamilie, seksuelt,fysisk eller psykisk.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Om du googler dette her vil du finne flere bilder som viser at hun faktisk slo jenta på rumpa, og tydeligvis veldig hardt. Jenta får tydelig veldig vondt. Jeg mener ikke at hun skal miste foreldreretten pga dette, men det viser jo at de ikke er sånn som de fremstiller seg selv på TV.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 De har jo selv sagt at de valgte å gjøre showet for å kunne få penger til å dekke barnas behov. 2 vanlige mennesker som plutselig får 8 barn, det er mange man skal tenke på fremtiden da, som college. Vil tro at det å kune sørge for framtiden til barna ligger mer i en kjendis status. Nå syntes jeg ikek fra de showene at de kommer fram som den perfekte familie jeg da, de plerier ikke legge så skjul på sine negative sider.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bor i USA og det er mange flere avsløringer om den familien der som har lekket ut i det siste. Som det blir sagt over her, sier det ikke nok om foreldrene at de putter 2 åringer i et reality show? Hvem av dere ville utsatt deres egne barn for dette? Nei, de er nok bare ute etter kjendistatus og oppmerksomhet, noe som er veldig vanlig i USA. Dette er et spill for galleriet, det er jeg ikke i tvil om. De er hverken oppmerksomme eller snille mot barna sine så snart kameraene er skrudd av. Og de har masse ekteskapsproblemer og krangler mye.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Og det vet du hvordan? Fordi pressen har skrevet det? At de har ekteskapsproblemer kan jeg tenke meg tenk hvordan det må slite på forholdet å ha så mange små barn, og kamerafolk i huset støtt og stadig. Men nei de virker ikke så veldig glad i hverandre når du ser på showet, han virekr litt kuet (ihvertfall forann kamerane) og hun er ikke helt snill med han syntes jeg men det er mange som har ekteskapsproblemer og krangler mye det må faktisk de ha lov til å gjøre også skulle de miste barna av den grunn så skulle jo omtrent 75 % av landet der miste barna. Jeg regerer vel mer på at noen driver å tar bilder/filmer mens ho bader barna. Hvorfor gjør man det? Og nei selvfølgelig ikke bra at man slår det er aldri bra. Men skjønner ikke hvorfor man skal godte seg over at andre ikke er perfekte heller jeg da. Mange her og som hadde døtta barna sine i et tv show om de fikk muligheten tror jeg nok. Og hvorfor de tok det valget vet jeg ikke, men jeg ser ikke poenget med å dømme de for det. Jeg håper at det ikke er vanlig kost hos dem at barna blir slått, men jeg forstår at amn sikekr er utrolig sliten med så mange barn og at man kan miste tålmodigheten innimellom. Og åper at de da har vett til å skaffe hjelp når det er sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå