Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jenta mi har nå en temperatur på 38 grader..feber?holdes hjemme fra barnehagen i morra?Skal vel ha en "feberfri" dag hjemme før de sendes i barnehagen?og hvis hun er feberfri imorgen hadde dere tatt henne med ut en liten tur?Blir jo fryktelig kjedelig å være inne hele dagen..
ApriIbaby Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Du kan nok regne med at tempen henne stiger utover kvelden. Hvordan er formen hennes ellers da? Eneste symptom på at noe er i veien, eller grinete, forkjøla eller annet? Om det er eneste hadde jge ikke vært redd for å ta henne med en tur ut i godvær, men hadde ikke sendt i bhg. De får ikke 38 i temp uten at det er noe vanligvis. Jeg hadde nok sett ann kvelde i fht kort dag i bhg om hun virker like fin ved legging og har temp da. Om noe annet hadde jeg holdt hjemme i morgen
Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Har øyebetennelse og begynte med øyedråper i går... men er i god form ellers,ikke grinete heldigvis:)"Kjedelig" med feberbarn:( er hjemme i permisjon med jente på 16mnd også,så kjedelig for henne også å være inne og for meg:(
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg ville holdt ho hjemme i morra ja.. Jeg mener det er best å ha en feberfri dag før barnehage/ut på tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå