LykkeligSomMamma Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Har vært i kontakt med Haugesund sykehus og skal be gyn om henvisning dit, men skjønner ikke helt saksgangen. De sier gyn henviser dit, så setter de oss opp på en time og sender innkallelsen tilbake til gyn som skal godkjenne den og først deretter får vi innkallelsen. Kan det stemme? Fatter ikke at det skal brukes tid på at gyn godkjenner innkallelsen til en behandling han alt har godkjent ved å henvise oss? Er ferdig utredet fra før. Er det noen som kan fortelle hvordan det var for dere?
Pia76.. Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Heidu. Jeg snakket med fastlegen min om problemet me å bli gravid. Hvor lenge siden jeg sluttet med p-pillen osv. Han henviste meg så til Sykehuset Levanger for sjekk. De fant ingenting galt med meg,,så de henviste meg videre til Trondheim. St. Olav. Der jeg nå er igang med fryseforsøk. Jeg må si jeg ikke helt skjønte,, hvorfor de skulle sende innkallelsen deres tilbake til gyn for godkjennelse. Du sier jo att du er færdi utredet. Hmm merkeli Kanskje andre her har svar
Mirakel <3 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Hei:) Det syntes jeg hørte rart ut... etter at jeg var utredet på sykehuset så sendte de videre til st olavs og da gikk det 1 mnd så fikk jeg brev ifra st olavs. Det var ikke innom noen andre før meg. hadde mitt første forsøk 2-3 mnd etterpå. Tror de har sagt feil til deg da
LykkeligSomMamma Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 Hei, fikk endelig klarhet i det - det er deres egen lege som skal godkjenne henvisningen. Blah, så mye mas for lite. Blir godt å komme igang! Takk for innspill dere to
Pia76.. Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Hehe er lett å høre feil veitdu. MYYY informasjon man får på kort tid. Bra du fikk klarhet i det,,,å masse lykke te fremmover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå