Pia76.. Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Ser att det er ganske mange som ikke har laget seg en profil. Jeg går lett i surr over hvem som er hvor i prossessen. (Kan jo høre til saken,, att jeg er ett stort *surrehode*...hehe,,,så lettere glemsk) Trenger jo ikke å stå så mye der,,,bare litt hvordan man ligger an:D ka dåkk tru???
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 denne er jeg veeldig enig i..spør jo folk tusen ganger om det samme føler jeg noen ganger:((( bedre å bare klikke på nicket å finne det ut i stede for å "mase":)) nei..vi trenger flere profiler:))))
Pia76.. Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 ENDELI noen som er eni:)))))))))))))))))) TAKK TAKK;) Jeg spør garantert om det samme 1000 ganger jeg,,så håååper flere skriver noen ord om seg selv:))))
Gledermeg=) Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Enig:) Var litt treig av meg jeg også, men nå har jeg laget en liten selv=)
Pia76.. Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2009 Toppers:) Dere kommer til å finne ut att det er kjempesnedi dere også
b77h Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 hmmm...ja, dette visste jeg ikke gikk an engang. så smart! skal få laget en jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå