Min lille goggutt Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hvordan får jeg et ikon ved siden av navnet mitt på MSN?
It's all about me Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Du åpner et samtalevindu, går ned og trykker der ikonen ligger, finner det ikonet du vil ha og memorerer tegnene som står under. Går bort til navnet ditt og skriver inn disse tegnene. Mulig det er andre måter også, men slik gjør iallfall jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå