lilleღpersille Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Min 10mnd gamle datter krabbet rundt på verandaen. Og på kvelden såg jeg hun hadde fått flere små fliser nede på fotbladet og på kneet. Fikk fjernet den største på fotbladet, men der sitter noen igjen. Hvordan få fjernet dette? Ordner det seg selv eller er det noen som har et par gode råd?
ULriKke73 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vi pleide å vente til hun hadde sovnet...hehe.... Hun var håpløs å få plukke fliser på når hun var våken... så når hun hadde sovnet så var det frem med nål og pinsett :-) Har ingen andre gode tips... og det er kanskje ikke så farlig om de sitter der, men jeg synes i alle fall det var greit å få de ut :-)
LadyLuck & Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 sverger til grønnsåpevann når det gjelderfliser på bena.. Da skli de som oftest ut av seg selv, evt veldig lett med pinsett.. Ikke gjør det vondt, og grønnsåpen renser også sårene... Ikke fått noen klager fra småtassene enda
lilleღpersille Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2009 Hvordan gjør du det med grønnsåpevannet da? Er det nok å bare bløyte det aktuelle stedet? Hun våkner helt sikkert om jeg begynner å plukke på henne, men det er jo allerede 2 dager siden dette skjedde, så det spørs om det har begynt å lukke seg... takker for tips forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå