klar for 3? Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 er at jeg helt har mistet lysten på snop og kaffe. Og jeg som er så glad i sjokolade. Melk, frukt og grovbrødskiver med makrell i tomat er derimot toppen. Kroppen vet visst hva den vil ha nå Flere som plutselig har blitt "sunne"?
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Også her! Faktisk frister det overhodet ikke med søte ting, mens salte ting er deilig! Sånn som salt mat, chips og sånn.....første gangen min spiste jeg sjokolade hele dagen......
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Jeg kjenner veldig godt igjen det der. Jeg har to svangerskap bak meg, og i begge de fikk jeg den samme følelsen rundt uke 7-12... IKKE lyst på sjokolade eller kaffe. Dermed trodde jeg kampen mot kaloriene skulle være vunnet av seg selv... haha! Nånei, uti andre trimester kom apetitten tilbake, ja! Jeg er kaffeoman og sjokoholiker til vanlig, altså... Spent på hvordan det blir dette svangerskapet. Uansett, jeg vil heller måtte kjempe mot søthungeren, enn å spy ti ganger om dagen... ;-)
♥Axinija♥ Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Hehe, samme her... Må svare med forbehold da, hehe...ettersom jeg hadde en liiten blødning for en uke siden, og ikke tør håpe for mye! MEN jeg har hvertfall fått dilla på Bon Aqua Silver, og har ikke noen spes matlyst...har gått ned 2 kilo (er bare 5+3 da)! Puppene har blitt stoore da, hehe, men de er ømme så sambo får ikke nyte godt av de pdd...
*pooh* Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Eh, her er det omvendt, spiser sjokolade akkurat nå faktisk... Jaja, men skal ikke ta helt av og bli sånn som tror jeg kan spise hva som helst usunt hele tiden, for slik er det ikke!
♥Axinija♥ Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 ...er jo lov å kose seg da! Så lenge man ikke erstatter sunn mat med godterier, så går det nok bra ja! Har akkurat presset i meg reinsdyrskav i viltsaus med potet, gulrot og brokkoli....normalt noe jeg spiser meg stappmett på, idag klarte jeg ikke like mye! Måtte forsikre sambo om at det ikke var noe i veien med maten han hadde laget, hehe...
Lakenskrekk Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Samme her ! Søtsaker frister ikke, men banan, grovt ristet brød med makrell i tomat og dundersalt er kjempe godt ;-) Hadde vært flott om det fortsatte sånn.
Gumman :-) Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Jeg hadde det også sånn i begynnelsen, greide ikke tanken på sjokolade, til tross for at jeg var ille sjokoholiker før jeg ble gravid. Men nå er jeg 10+6 og lysten på sjokolade er definitivt tilbake igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå