Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i GODE tights for gravide? Har prøvd meg på gravid-strømpebuksene til HM tidligere, men de bare glir ned på meg. Så hvis tightsene også er sånn så gidder jeg ikke bruke penger på det. Trenger noe som holder seg oppe over en relativt stor mage :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte gravid tights på H&M på nettet. De var veldig deilig å ha på seg og sklir ikke ned.

Skrevet

jeg har kjøpt vanlige tights på vero moda og gina tricot.. er kjempefornøyd med dem. kan bruke dem etterpå også:)

Skrevet

Samme er... Men jeg har kjøpt de i 1 strl større enn det jeg vanligvis bruker, så jeg får dratt den oppover magen litt, så jeg kan nok ikke bruke den seinere, men en stund etter graviditeten også :)

Skrevet

Kjøpte tights på BikBok,måtte da også opp en str, men de er bra romslige i "toppen" og går godt over magen uten å bli for stramme...

Nå tenker jeg på de tightsene med sånn søm i siden, nesten som en dungeribukse-etterligning. Kom i mørk blå, lys blå og hvit. Så er de heller ikke så tynne i stoffet, så det ser ikke så "pølseskinn" ut på en gravid kropp =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...