Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 samboeren min vet at jeg ikke går på pillen, p-sprøyte osv, så sjangsen for å bli gravid er stor. Jeg vil gjerne ha en liten nå, men han vil vente ett år pga huskjøp. hva mener dere jenter? han leverer jo alt inni meg hver eneste gang, er det dårlig gjort av meg å håpe at jeg blir gravid snart??
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Nei det synes jeg ikke. Hadde han derimot trodd du gikk på f.eks p-pillen og ikke gjorde det hadde det vært slemt, men nå vet han nøyaktig hva han gjør og er like med på det som du er.
svirrehodet Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 er vell ikke noe galt i å håpe?? hehe, men må jo flire litt av samboen din da.. det virker jo ikke som om han bryr seg aaalt for mye da om det skulle komme en liten da
Dronningen! Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Tror han virkelig at han kan programmere sæden sin til å ikke gjøre deg gravid? Var han ikke på skolen den dagen de gikk igjennom forplantingsorganet og hva som kan skje ved seksuell kontakt??
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 hehe nei det er samme tanken jeg også gjør meg:) veeel, jeg gjør nok litt mer enn å håpe skal jeg vær helt ærlig, følger med på EL-slim osv for å få ting til å klaffe, uten å si det til han... så litt dårlig samvittighet har jeg jo pga det da...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Han vet nok utmerket godt hva som kan skje ved seksuell kontakt mellom hankjønn og hunkjønn, men det var faktisk ikke det jeg spurte om!! Jeg spurte om det var dårlig gkort av MEG å HÅPE på at jeg skal bli gravid!!!
svirrehodet Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 svaret er nei hadde ikke vært dårlig gjort å HÅPE dersom du gikk på prevensjon heller spør du meg.. jeg håper på mye rart jeg..
Dronningen! Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 MEN hvorfor skulle det være dårlig gjort å håpe at man blir gravid når mannen sender inn hele stasen å lar det stå til? Da vil jeg si at han ikke har fått med seg hva som KAN skje og må ta følgene for sine ubetenksomheter om du mot all formodning skulle bli gravid før det hadde gått 1 år....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Neida, jeg lurer han ikke:) Vi diskuterte om jeg skulle kaste pillen eller ikke, pga bivirkninger i massevis, og han sto å så på at jeg kastet resten av pillene i boss:) Kunne ikke tenkt meg å lure han slik, men føler jeg lurer han litt likevel siden jeg følger med på syklusen min med haukeøyne uten å si det til han...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 Stakkars deg Dronningen! Sliter du med å bli gravid siden du svarer så nedlatende eller??
Dronningen! Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Og hvordan klarte du å tolke det ut i fra det jeg skrev? Send meg en pm så skal du få vite om jeg sliter eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå