Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hei! Jeg er i min 25. uke og var på svangerskapskontroll i dag. Aparatet viste 132 på hjertelyden til fosteret, jente eller gutt? Litt usiker på om det kan være for lavt for jente. Hva tror du?
snuffe Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Jeg tror ikke det har noen som helst betydning for kjønnet. (Men kjerringrådet/myten er at alt under 140 er gutt).
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Da jeg var på kontroll i uke 21+6,var hjerteslaget 140,og jeg venter gutt! Vet 100 % at det er gutt,for både Ul og fostervannsprøven viste det:) MEN hjerteslaget er ikke et bevis på kjønn! Det er aktivitetsnivået til barnet den dagen!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Har ingen betydning. Hos mine to forrige har hjertelyden ligget i samme område, under 140. Og jeg har en jente og en gutt.
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2009 Ja, litt usikker jeg også på om kjønn kan påvises ved hjerteslag. Med vår datter(svangerskap i 2007) var hjerteslagene 140 eller høyere(opp mot 147). Det var derfor det var litt pussig at det var så lavt. Vi vet ikke kjønnet denne gangen heller, men ut fra testing med ring, pendel(2 ganger) + kinesiskfødselskalender sier jente. Spennende dette her.
MammanTilEmma❤ Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 hei:-) e vel stor sjangse for at det e en gutt ja:-) vente selv ei jente.. å ho ligger på 150 :-)
lillespor Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Jeg venter en gutt, og på kontroll 25uke lå han på 150;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå