Gå til innhold

Hjerteslag på 132


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i min 25. uke og var på svangerskapskontroll i dag.

Aparatet viste 132 på hjertelyden til fosteret, jente eller gutt?

Litt usiker på om det kan være for lavt for jente.

 

Hva tror du?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det har noen som helst betydning for kjønnet.

 

(Men kjerringrådet/myten er at alt under 140 er gutt).

Skrevet

Da jeg var på kontroll i uke 21+6,var hjerteslaget 140,og jeg venter gutt! Vet 100 % at det er gutt,for både Ul og fostervannsprøven viste det:)

MEN hjerteslaget er ikke et bevis på kjønn! Det er aktivitetsnivået til barnet den dagen!

Skrevet

Har ingen betydning. Hos mine to forrige har hjertelyden ligget i samme område, under 140. Og jeg har en jente og en gutt.

Skrevet

Ja, litt usikker jeg også på om kjønn kan påvises ved hjerteslag. Med vår datter(svangerskap i 2007) var hjerteslagene 140 eller høyere(opp mot 147).

Det var derfor det var litt pussig at det var så lavt.

Vi vet ikke kjønnet denne gangen heller, men ut fra testing med ring, pendel(2 ganger) + kinesiskfødselskalender sier jente.

Spennende dette her.

Skrevet

hei:-) e vel stor sjangse for at det e en gutt ja:-) vente selv ei jente.. å ho ligger på 150 :-)

Skrevet

Jeg venter en gutt, og på kontroll 25uke lå han på 150;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...