MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Mistet litt kontrollen under sengekosen forrige uke og det ble gjort uten prevensjon. Vi kjøpte angrepille dagen etter men pga av amming kunne eg ikke ta den før morgenen etter.... Gikk ca 30 timer fra det skjedde til eg tok den..... Var midt i eggløsningen og tror eg.... Har ikke planer om flere unger, men har ikke fått starta på skikkelig prevensjon enda pga amminga.... Er så nervøs..... :/
Sjefsmegga Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 75%? Ikke sikker, den er uansett dårlig egna prevensjon etter hva jeg har hørt, men funker de fleste gang. Du må nok bare vente å se. Du har tatt den innen fristen uansett, så bør være godt håp om at den gjør nytta si. Sett inn hormonspiral, sikkert og trygt, kan kombineres med amming ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå