Gå til innhold

Arg, polakker i hagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borettslaget har leid inn x antall polakker til å male rekkehusene her og nå synes jeg det har gått over alle støvleskaft. Det har tatt over en måned, gudene vet hvorfor, de brukte to dager på vårt hus, men likevel har vi stillase utenfor vinduene og de driver stadig å går rundt i hagen vår. De har faktisk laget sti gjennom blomsterbeddet og knekt lokket på sandkassen. De bruker kranen i hagen til daglig stell og bruker hagemøblene når de spiser lunsj. Søppel overalt!

Arg, finnes det ikke vanlig høflighet i Polen?

Sint husfrue som bare måtte få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så si fra til dem, da. De trenger jo ikke gå i din hage om de er ferdig med ditt hus.

Og si til borettslaget at du vil ha erstattet private ting som er blitt ødelagt.

Skrevet

Tror ikke det hjelper stort å prate med dem.. Sånn ca 99,9% av polakker i norge, kan ikke norsk!! Du er veldig heldig hvis de kan bitte litt engelsk.

Snakk med dem som har ansatt de..

Skrevet

Da ringer du leder i borettslaget eller den som har ansvaret for oppussingen og sier i fra.

Har vell ikke noe om hvor folket er i fra Polen, Sverige, el Russland, de tror sikkert det er ok, så lenge de ikke får annen beskjed.

Skrevet

Da ringer du leder i borettslaget, og hvis de ikke gjør noe med det så ringer du sjefens dems.

Vi har fått polakker til å pusse opp badet vårt nå. De er kjempe hyggelige, enormt effektive og veldig flinke! Så er ikke noe som hører til Polen det dere har opplevd.

Skrevet

Så bør du klage til borettslagets styre. Det er styret i borettslaget som er ansvarlig for å løse den, og bare de som har nødvendig myndighet. Ingen her på BM/DIB kan løse den!

Men det var kansje SYMPATI, ikke LØSNING du ville ha, HI? Vel, du har ikke min! Ikke før du har tatt opp saken med styret. Flere ganger!

Skrevet

Rop "Kurva" høyt, og smil! :)

Skrevet

Haha! Ja, prøv det:)

Skrevet

Ta det opp på en pen måte. Det kommer du lengst med.

Og det at de er polakker har vel ikke så mye med saken å gjøre. Du kunne bare ha skrevet arbeidere i hagen.

Skrevet

Hva betyr Kurva??

Jeg vet bare at Laska betyr "blow job"..og det vil jeg ikke anbefale det å rope :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...