moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Men vi har ikke grill! =( Jeg skal i alle fall kjøpe meg grill når vi flytter. Så barna og jeg kan grille. Tror jeg går for en sånn steinalder grill med kull i bunnen. Om noen husker disse?? =P
Lene~mor til tre Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Det har jeg alltid lyst til også, men her er det forbudt å grille Blir ikke det samma å ta med seg engangsgrillen å gå i parken å grille pølser når jeg har lyst på flintastek hehe. Både mamma og mine svigerforeldre bor også i blokk så hos dem er det også forbudt å grille Har prøvd elekstrisk grill men det synes jeg ikke noe om, da kan man jo like så godt steke maten i ovnen. hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Er det ikke en uteplass det går ann og grille på heller? Elektrisk grill kan bli veldig bra hvis tilbehøret er godt og stemningen god. Og det er jo veldig enkelt da sier de som har det. Vi må også ha nye grill i år. Jeg liker veldig godt og grille. Jeg ville hatt en hjemmelaget grill jeg som passer inn i hagen. Men tror ikke vi får tid til å lage det i år. Så det blir vel en vanlig kulegrill??
Lene~mor til tre Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Nei det er ingen uteplass her. Vi har elektrisk grill men bruker den ikke da vi ikke synes noe om det... savner grillsmaken hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå