=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 den flytter slett ikke rotet mitt =/ Fillern
Superlis Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Hehe ikke hos meg heller, vi er vel kanskje ikke sterk nok i troen da:)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Hmmmm....merkelig det der. For det gjør ikke den troen her heller! Kanskje vi må flytte inn noen fjell som kan skjule det da? Hehe:-)
Reveenka Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Eneste fjellet her er rotet mitt - digert som et fjell.... Det verste er vel egentlig at det er ikke mitt rot en gang.
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2009 Godt vi er flere "gotruende" ;o) Det blir som han mannen jeg leste om : Han mente at bare man trodde godt nok kunne man gå på vannet. Så han forsøkte dette mens han sa."Jeg tror jeg tror" Gikk lenger og lenger ut,og dypere ble det.Han fortsatte denne regla si uten virkning. Sa det høyere og høyrere,"jeg tror jeg tror.Men da han var kommet til halsen hørte di fra land..."jeg tror jeg tror......jeg tror jeg snur..." Fritt oversatt etter noe jeg leste i ei avis en gang ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå