Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Så de i forbinnelse med en fødselshistorie jeg leste... ?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 pudentalblokade: Lokalbedøvelse av nervus pudentalis ved spina ossis ischii, dobbelsiding innsprøyting gir smertefri i skjede (vulva) og mellomkjøtt under fødsel. Dette settes på hver side i skjeden, ved siden av barnets hode.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 kan alle få dette? eller er det en selvfølge?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg fikk det ikke, for jeg spurte ikke etter det. Jeg hadde Epidural, og lystgass ved behov. Ingen bedøvelse/smertelindring er obligatorisk. Ber en ikke om noe, så får en heller ikke noe(annet enn kanskje et tilbud om det).
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Det må jo gjøre at mor får det mye bedre i den fasen kan jeg tenke meg:) Da skal jeg høre med jordmor på neste kontroll ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Bare husk; det er en virkelig STOR nål, det der;) VIRKELIG STOR. Og det er i utdrivingsfasen den blir satt. Så den virker ikke på riene osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå