tvillingmamma med babyimagen Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 jeg var hos jordmor i går... det var en fin opplevelse. hun var flink og rolig, og svarte på alle dumme spm. når vi skulle måle livmoren, så lå jeg langt over skjemaet. hun trodde nok at jeg kan være lengre på vei enn det jeg tror selv (14+3), for å få en avklaring på det, og siden jeg har tvillinger fra før, og muligheten er tilstede igjen, så har hun fått flyttet ultralyd timen min til i morra.....så spennende..... synes selv jeg er stor, men vet ikke helt om det for at der er 2 svangerskapet, eller om det har noen av de overnevnte grunnene....men vi får uansett svar i morra......gleder meg masse....og pappaen gleder seg også..... det virker så lenge til når man venter......tenk om det er 2 denne gangen også....
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 skjønner godt at du er spent ja! Vi skal på ekstra ultralyd i morgen, og gleder oss kjempemye til å se jenta vår igjen :-) Hun lå så rart at de ikke fikk til å måle hjertet skikkelig, så da fikk vi komme tilbake. Lykke til på UL imorgen!!
lillespor Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 åh så herlig, lykke til , det blir spennende ! hvor gamle er tvillingene dine da? göy å se om de får 1 eller 2 nye sösken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå