Gå til innhold

Sola skinner

=0)attpåklatt en gogutt(O=

Anbefalte innlegg

Skrevet

men inni meg er det kaos.som vanlig vil jeg si =)

her har jeg vært stille.Ikke for at jeg ikke gidder være her,men fordi jeg prøver få dagene til å gå "normalt".

men hos meg skjer det alltid noe leit.Å jeg vil ikke bare skrive om det...

Men,vi er snart i feriemodus.Jentene mine skal over i ungdomskolen...Det gleder jeg meg ikke til.Ikke får di med seg asistenten,ikke har det blitt gitt tilvenning som avtalt,ikke får di det,og ikke blir noe av det vi vil hørt på.

men vi har sommern på oss da =) Vil kreve at asistenten blir med over,værtfall en periode.Hun kjenner di,hun kan di,hun kan lære videre det som di lærer av.men det vil vist ikke denne skolen være med på.Di mener jentene mine skal starte ny skole helt alene,uten noen kjente,med ny asistent som kommer med ei anna jente....Ser for meg at di vil falle sammen.Er jo noen hundre elever der...

Lille Knott har en periode hvor jeg har rista på hue av han mange ganger.Plutselig skal han sove med meg (JIPPIIII). Ikke gjort i det hele tatt før.Så skremte han hjertet av meg en kveld...Satte han i dusjen,og hørte han leika.Gikk ut av rommet å henta klær,og stilt var det.Snakka til han,ingen svar.Fant han sittende der og røska han ut og opp.Rista til og med...jeg så for meg det som skjedde her...men rakkern hadde sovna han....=) men jeg ble så redd at jeg lå å hørte etter pusten hans hele den natta.Var et mareritt.

Barnebarna gir stor glede og morro.Lille snuppelure er som ei sol nesten hele tia.Rolig og smilende.Storesøss er mer hyper,hehe.men greier da holde følge enda. ;o) Hun er så god at.Vil sitte å kose,og gir verdens beste og største klem =)))

Storesøster i huset her har virkelig stått på siste mnd for å hjelpe den største av lillebrødrene =))) Han sliter på skolen,og vi tok han ut av internatet.Mye mobbing,som ikke ble oppfattet som det av skolen.Så strøyk han i to fag,men søssa har greid å få til at han får levert og di skal vurdere alikavell =))) I mårra er det eksamen i mattematikk,og vi håper han får ståkarakterer der.Da slipper han ta opp fag neste år.

Endelig er ppt i bildet,og finner di noe,så får han vertfall hjelp,om noen år for seint...

I familien er det sykdom.Å det går ikke så bra...men trua har jeg til det siste..

meg selv er det ikke så bra med.Men jeg er seig jeg,hehe.

hele 42 kg er jeg.Kommer ikke opp.skrotten er sliten...Men håper å få dra hjem på ferie,og da skal jeg bare sitte der å poppe i meg godsaker til vekta stopper der den skal =D Skal også besøke venner jeg har fått kontakt med på fb.Gleder meg =))))

Har som vanlig en hel stil å skrive her,men dere vet da søren meg hvordan jeg er,hahahaha =))))

Skal være flink å komme hit å skrive.For på fb er det stille =))

Håper alle har det bra,og at småttisene er like hypre og egne som min er ;o) Til høsten skal han i barnehagen,og jeg gleder meg litt...

3 dager med litt fri til å kunne finne på noe anna enn å bare være mamma.

Vi snakkes,jeg skal plage dere igjen fra nå,hehe

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!!

Jeg har vært ganske så fraværende her inne, men måtte bare svare deg;) Det er godt og høre fra deg igjen, selv om jeg ser at du sliter. Føler at det som jeg strever med blir bagateller i forhold til deg. Håper virkelig du får slappet av i sommer og ladet batteriene litt!!!

Her er minsten vel 3 år og ja ganske så aktiv;) Det blir nok godt for både deg og godgutten at han får seg noen dager i barnehagen tenker jeg, alle har behov for litt egentid!!

Håper og høre fra deg snart:)))

Stor klem

Skrevet

Batteriene ser ut til å måtte vente til neste år..

Vår kjære som kjempa med sykdom døde fra oss i går.

jeg lar vel høre fra meg igjen når jeg kommer meg litt.Nå er alt bare leit.

klem

Skrevet

Så trist å høre om tapet av en kjær.....det er vondt og føles så inderlig meningsløst. Håper du klarer å sortere ut tankene og følelsene etterhvert. Nå er det ennå en engel som passer på de på jord.

Å få med assistenten til jentene må dere forlange! Ikke gi opp, bli sint og sett krav. De som roper høyest blir hørt, dessverre, men sant.

Godt at gutten også får støtte og hjelp. Da kan det bare gå en vei:)

Så ønsker jeg at du må få en god og lang sommer. Der du aller helst vil være. Med sol, god mat og fine mennesker:) Du fortjener det og skal bare åpne armene og ta imot:)

Sender digre klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...