Piipii Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Er det noen her som har tatt det? Jeg skal til lege på fredag og få en hennvisning til en kirug og er jo helt skjelven her. mange tanker som går igjennom hodet, hjeeeelp hva har jeg gjort:) Hadde dere mye smerter etter på? Hvor lenge var dere sykemeldt? Hvor mye kostet det? Hvor gjorde du det henn? Håper noen kan svare meg, sitter og har helt vondt i magen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har fått time på colosseum via fastlegen. Når det går via fastlegen, så er det gratis. Kun egenandel da. Timen min er 6.august, er så spent på hva coloseum sier. Det vil si at coloseum deler ut timer 2mnd etter at de har motatt brevet fra fastlegen. Veninnen min skal til colosseum allerede i dag ;O) er spent på hvilket svar hun får.
Piipii Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Oj så spennende:) Det er bra det er litt ventetid, for vil vente til høsten:) Men hva mener du med gratis? Hele opprasjonen eller timen hos kirugen?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Begge deler, men det er en egenandel på det. Også har jeg hørt at man må selv betale for den derre "kondom" drakten man må ha på seg etter operasjonen, den kostet rundt 1000kr. Privat koster bukplastikk 35 000kr.
Piipii Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2009 Hehe den hørtes jo fin ut hehe:) Ok, for jeg har fått høre at det ikke er alle som får dekt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå