Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 jeg er stormforelsket - og vi har ikke gått ut sammen så lenge enda. Men dette er snakk om en jeg har vært venn med noen år, og vi har alltid hatt en stor ting for hverandre men endelig får vi muligheten til å være sammen pga avstand. Og nå... skjer det som jeg aldri trodde jeg kunne bli helt paranoid, jeg er fryktelig forelsket og vi har det supert sammen. Men pga to dårlige forholder blir jeg så usikker på meg selv, og nå blir jeg helt dårlig om det tar feks lang tid for han å svare på meldinger, nevermind om han IKKE svarer på feks en melding.. Igår kveld satt jeg på fb og sa han gikk off og online / away på chatten og jeg tok kontakt med ham og han svarte ikke, jeg ble helt på gråten "har han ombestemt seg, liker han meg ikke like godt ??" .. Så vet jeg at jeg er bare helt teit, fordi han har gjort det klart og tydlig at han liker meg og han kommer snart på besøk hit ( bor i utlandet) og jeg mener.. hvorfor skulle en fyr ville reise og besøke meg om han ikke var intressert? sende meldinger hver dag? han virker veldig som en snill fyr og som han bryr om seg såå mye, men jeg er redd for at paranoia som jeg sliter med skal ødlegge dette forholdet.. Jeg er bare så forelsket og så redd, hvordan tar jeg meg sammen???
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Du må prøve å ta det med ro. Jeg møtte mannen min på nettet, han bodde i et annet land og vi brukte mye tid sammen med å prate men det var omtrent alltid jeg som sov lite (pga tidsforkjellene.) og la til rette for allt. Han tenkte aldri over det en gang, Gutta blir sjelden like intense som oss jentene det betyr ikke at man de ikke er glade i partneren. Men når man bor i forskjellige land så har man forskjellige liv, og gutta er vel ikke så opphengt i å løpe til datan for å se om det er en beskjed der. Etter en stund lærte jeg meg at jeg måtte fokusere på annet en han selv om det ofte ikke var lett. Og når jeg trakk meg litt tilbake ble plutselig han mer frampå. Han hadde jo aldri trengt å være det for jeg var jo der hele tiden. Nå sier jeg ikke at du skal spille et spill, og late som om du ikke er så intresert som du er, jeg sier bare prøv å fokuser på andre ting også. Sa vil du ikke merke så godt om han ikke skriver svar med en gang. Han hadde ikke kommet på besøk om han ikke var intresert, men du kan skremme han bort om du blir allt for intens også. De flese manfolk liker å få være den som Jakter litt også husk det. Så du kan være klar på at du vil ha han men alikevel ikke stå på pinne for han og ikke forvent at han skal stå på pinne for deg heller. :-) Avstands forhold krever at du er trygg på deg selv og den andre om det skal virke. Jeg er foresten gift med min og har 2 barn. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå