Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 har blitt skikkelig ille denne siste mnd.. takler ikke katten.. men er ikke bare den,er andre sine husdyr også. syns de er masete, de lukter og takler ikke være borti dem får håpe det går over når hormonene har kommet i balanse.. (men syns litt synd på katten min..hun er kosete,men jeg klarer liksom ikke)
Johan Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hehe, jeg var også litt sånn i begynnelsen - spesielt med førstemann. Syntes katta var skitten og ekkel, selv om den aldri var utendørs den gang. Det gikk seg til, og det er litt bedre denne gang. Men vi sendte faktisk pus bort de første månedene etter babyen var født sist, bodde i liten leilighet, og har mye allergi i familien, og jeg orket ikke tanken på at katten skulle oppi babyen i begynnelsen. Denne gang tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre det samme, for nå har vi hus og hage og katta bor stort sett i kjelleren på dagtid (frivillig assa;-))
olebrum30_05&09&13 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 hehe.. sånn er jeg med hunden vår.. syns oxo den er masete, lukter og blir gal av for mye kos.. hehe.. heldigvis koser litla nok med han å leker med an, så tror ikke det gjør noe, men håper det går over.. han er en veeeeldig kosete hund.. får satse på at det er noe hormonelt
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 he he;-) hos oss var det motsatt...når jeg var gravid med førstemann, tålte ikke katta trynet på meg;-) hun la seg oppå magen min og knurret som en hund, og beit meg hele tiden...ble verre etter fødsel, så hun ble omplassert til foreldrene mine.bor der fortsatt, for hun er IKKE glad i barn;-(
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 humm..trodde jeg var den eneste jeg,... Katyten min var nermest barnet mitt han...bortskjemt og skikkelig glad i han..han var familie på en måte..når jeg blei gravid så blei det verre og verre...tilslutt blei jeg så sinna på den katten, at når han for første gang fannt grindsenga og hadde lagt seg oppi den, og hadde tatt med seg et par flott noen ganger..da var det NOK...da hev jeg han ut:P så han får være ute i sommer..han får så mye mat han vil, men inne det får han ikke være...stakkars pusen min..men klarer ikke ta sjangser overhodet...ser ut som han liker seg ute uansett....
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2009 så er ikke bare meg altså.. er stygt redd jeg kommer til å "kaste" katten ut i begynnelsen når babyen kommer.. for hun har en lei vane å legge seg oppi senger osv. så visst ikke vi passer på soveromsdørene finner vi henne der.. gidder ikke gå å passe på babykorga på stua.. (dessuten liker hun ikke bittesmå barn..når vi får besøk av små går hun rundt med tjukk hale.. :/ ) men vi bor ut på landet og langt i fra motorvei,så ingenting som tilsier at hun MÅ være inne hele tiden..
ymeeiram Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 hadde vi hatt hagle i huset hadde jeg skutt katta er om dagen. hun har en lei tendens til å komme inn på rommet vårt i 4-5 tiden og mjaue etter mat (noe som hun har). her om dagen vekte hun veslemann med mjauingen kl 5. da ble jeg sur gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå