K ♥ tærten Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 I går startet vi ordentlig å prøve på en liten en. Mulig vi er litt sent ute i denne perioden og at det ikke blir "riktig" prøving før neste måned, men både lege og venninner har sagt at dette kan ta lang tid så bare å starte - spent! Var hos gyn forrige uke hvor det ble tatt invendig ul, og hun snakket om PCO lignende eggstokker. Da jeg spurte henne om jeg kunne ha PCOS sa hun at det hadde jeg nok ikke, men hun var så kort og jeg ble bare avfeid med at jeg ikke skulle tenke noe på det! Det ble ikke tatt noen blodprøver. Har noe uregelmessig menstrasjon. Siste syklusene siden jeg sluttet på p-piller har vært 35-47-29-27-29-42. Jeg er slank og har ingen andre symptomer - kan jeg ha PCOS med pco eggstokker og litt uregelmessig mens? Noen som har noen erfaringer? Har prøvd de siste dagene med eggløsningstester, men ikke fått noe utslag. Har begynt å tempe også og startet på slutten av forrige syklus, så har ikke holdt på lenge ennå. Det jeg merket var at temperaturen falt med 0,4-0,6 grader da jeg fikk mensen. Det kan jo tyde på at jeg hvertfall forrige måned hadde eggløsning? Håper noen har noe erfaring...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hei, jeg har også PCO lignende eggstokker.. Så jeg har faktisk aldri eller sjelden EL av meg selv:( Føstemann var vi bare heldig med Men jeg gikk til gyn. og fikk provera for å sette i gang mensen i mars, og på den 5 blødningsdagen skulle jeg ta blodprøver og fikk utslag på PCO, men ikke PCOS.. heldigvis!!! Så nå i mai, fikk jeg en ny provera kur, gikk på den i 10 dager, så kom mensen 5 dager etter den, og på blødningsdag 5-9 gikk jeg på Pergotime.. Og håper nå at det kanskje kommer en EL
K ♥ tærten Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Tenkte jeg skulle prøve noen måneder på egenhånd først. Dersom vi ikke skulle lykkes får jeg høre med gyn. om hun har noe jeg kan få. Jeg får jo mensen uten altfor lange sykluser, men er usikker på om jeg har eggløsning. Testet i 5 dager nå og fortsatt ingen utslag. Er idag på CD16 og hadde el.slim igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå