Gå til innhold

Jeg er NI dager på overtid...noen andre?


Moni*gull09*gullgutt11

Anbefalte innlegg

Ååhh....det er håpløst..sånn føles det! Merker jeg blir lett på gråten om dagen, selv om jeg klarer å holde motet oppe. Timene snegler seg avgårde! Er det noen flere?

 

Har hatt to døgn nå med litt maserier og dårlige "tak", men ingenting som starter her i gården. Søsteren min har født rundt termin, men mamma derimot...hun gikk vel over minst èn uke med sine. Men så fikk ikke hun flytta terminen fra 26.mai til 8.juni på UL!!

 

Jeg blir nesten religiøs! Kjære gud, gi meg styrke..... :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke i samme båt, har 8 dager til termin enda... Men jeg ville bare dele et fint dikt med deg, som kanskje kan oppmuntre deg litt i det minste :) Og husk at du snart er ferdig med verdens viktigste jobb!! Du har uendelig med dager bak deg, og antall dager til du får se jenta di nå er bare en bittebitteliten brøkdel :) Beundrer deg, stå på, og prøv å hold motet oppe!!

 

Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg

jeg ligger inni magen og lengter etter deg

- for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til

å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil.

 

Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet

men tenk - for meg har dette vært en diger evighet!

For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv

mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ...

 

Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg!

Tenk, om no'n små små dager så skal jeg treffe deg!

Jeg kjenner du stryker, jeg kjenner stemmen din

og om no'n små små dager skal du få høre min.

 

Jeg har ikke møtt deg ennå,

men jeg kjenner stemmen,

og kjenner latteren din.

 

Det er noe godt og trygt

Jeg gleder meg til å treffe deg,

mamma'n min, jeg er glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et kjempe fint dikt:) Det oppmunterer alle som er over noen dager, men også oss som bare har noen dager igjen.

 

Jeg skjønner at du er lei når du er ni dager over. Jeg har 10 dager til termin og holder på å gå i spinn så lei er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu bynt tåran å renn her! Gurimalla, e jo helt på galeien. Sir som Camilla - kjempefint, koselig dikt, det varma.. :)

 

Begynte jo å vent allerede i begynnelsen av mnd, og det var jo kanskje det minst lure å gjør... Vi får bare hold ut, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det r fint :) Begynte å trille noen tårer her og da jeg leste det...Hormonene er virkelig på sitt verste, hehe :-) Vi har nok ikkem noe annet å gjøre enn å smøre oss med tålmodighet, å oppmuntre hverandre!! Jentenurk, du skal se at hun snart finner veien ut, da vil disse dagene me venting og klaging være som blåst for vinden!

 

Nå har jeg akkurat vasket hus og vinduer... Fikk plutselig sånn m energi.. *venter på vondter, hehehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse energi pleier å være et bra tegn, det også? Nesting syndrome :)

 

Jeg har UTROLIG lyst å vaske huset, men jeg tør nesten ikke...de sier man kommer lettere i fødsel hvis man er uthvilt...ALT for at ting skal komme i gang. Fikk nå heldigvis overtidskontroll på Ahus i mårra...en liiiten ting å se frem til ihvertfall!

 

Klem og lykke til til deg også, lukasmamma :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på overtidskontroll da :) Kanskje avtaler dere igangsetting? Mange av mine venninner har faktisk kommet i fødsel natta før di skulle bli satt igang.. Nesten som at de da slappet av, og sluttet og vente, også da starta fødselen :)

 

Du må skrive inn til oss hvordan det gikk på sykehuset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også et par venninner der det samme har skjedd! Merkelig... :) Skal skrive inn her når det skjer noe, det må du også gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...