Gå til innhold

Dritt lei gamle damer som oppfører seg som en unge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader, at det er mulig!

Personalmøtet på mandag ble litt opphetet, som alltid, men denne gangen lot jeg meg ikke overkjøre av en viss dame, som er over seksti år.. Har latt henne delvis mobbe/trakassere meg og flere av de andre ansatte (jeg er daglig leder) i over 6 år, fordi hun er mye eldre enn meg, og jeg har prøvd å respektere henne..

Men på mandag fikk hun svar på tiltale, jeg svarte ikke ufint eller noe, men bare hadde svar til det hun kom med av sur galle..

Så i dag er hun "syk", og jeg må gå hennes vakt i tillegg til min egen..

Er det mulig å bli så barnslig???...aaaargh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har latt denne dama mobbe deg,og andre ansatte i 6 år,bør du kanskje revurdere stillingen din som daglig leder.

Skrevet

Hehe..ja, ikke sant..

Nei, du det har blitt tatt opp gang etter gang, og bedret seg litt, men så har hun fallt i gamle baner.. En stadig konflikt det der, om hvordan hun behandler kollegaene sine. Men nå er det nok, og derfor takler hun ikke det..

Skrevet

Man skal liksom respektere de eldre, men det er ikke like lett alltid :-)

Hun er kanskje ikke vant til så mye motstand? I så fall er det på tide.

Og kanskje hun førtidspensjonerer seg? Man kan jo håpe? :-)

Skrevet

Merkelig likt en situasjon jeg kjenner til, men her er både styrer og en kollega barnslige..

Skrevet

Man skal respektere de eldre og man skal respekter de eldres visdom. (selv om resonnementet kan være "tung å trenge inn i", er det ofte et resonnement preget av lang livserfaring og stor livsvisdom man får fra en gammel!) Men man skal ikke respektere slik oppførsel som HI her refererer til. Noen eldre oppfører seg som barn. Og må håndteres som barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...