Gå til innhold

Er det virkelig helt normalt for folk her inne.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å komme i et bryllup og sitte og le av bruden og si hun ser dritstygg og harry ut? Såfremt hun ikke har kledd seg, satt opp håret og bærer de farger man SELV mener hadde passet henne best?

At man viser komplett misnøye hvis man får mat man ikke liker, blir sur om drikken ikke er gratis, gretten om det ikke holdes på et fancy hotell og forbanna om man "bare" får komme til kaffe?

For om man ikke har skrupler om lire av seg visse ting her inne så antar jeg at man er like "ærlig og snill" i virkeligheten også...

Herregud så mange stygge folk.

Snakke dritt om folk som fakitsk har den sannsynligvis BESTE dagen i sitt liv, med hovedfokus på UTSEENDE til folk er skikkelgi lavmål

DET kan ikke være annet enn sjalusi...Eller??

Får dere ikke mannen deres MED På å gifte seg? HAr dere ikke råd til "drømmebrylupet" deres selv fordi kravene dere setter er så høye. eller hva i all verden erd et med dere?? FÅR ikke folk være lykkelig om de ikke kler seg som DERE vil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvem du refererer til, men jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre!

Skrevet

ANg alle inlegg om "stygge bruder",- hverken mer eller mindre...

Jeg synes det er skikkelig lavmål og kritisere på en så stygg måte andre folks utseende, smak og visstnok også alder....

En ting er å være uenig i og kritisere hvordan folk GJØR ting,- men å kritisere folk for utseende/valg av klær,- ihvertfall i slik en anledning er så trist..JEg kunne ikke bryd meg selv, men det er jo fakta det at ikke alle kvinner er komfortable med seg selv, kropp og utseende....Også hører man at sånn og sånn må man IKKE kle seg, kanskje ER det nettopp sånn og sånn man ØNSKER og kle seg og FØLER seg fin når man skal gifte seg..Men neida,- ikke noe støtte og få HER Inne ihvertfall..Hadde man bare formulert det som konstruktiv kritikk,- men neida..Drittslenging skal det være...Kan jo hende man greier og ødelegge dagen til en fra før av usikker, men til nå lykkelig "Bride to be"...Og da har man vel gjort noe "stort" i dag også...

HI

Skrevet

Jeg ville aldri kritisert bruden eller vært sur i bryllupet. Likevel mener jeg det er respektløst å be folk i kaffe når disse bor på en helt annen kant av landet. Blir jeg invitert i kaffe til noen som bor langt unna takker jeg nei. Synes faktisk ikke det er riktig å forvente at folk skal bruke mange tusen kroner på å komme i kaffe. Ble invitert til dette i sommer, flybillettene til min mann og meg ville alene kommet på 5000,- + hotell + andre utgifter + gave + betaling av barnevakt som måtte passet knøttet her hjemme. Vi ville kommet opp i nesten 10.000,- og da for ikke å få være med på hele festen. Synes ikke det blir riktig...

Skrevet

Man forventer vel heller ikke at folk bruker 1000 vis for å komme til bryllupet uansett?

Jeg inviterer venner fra australia og sør-europa, til middag sa, men FORVENTER Ikke at disse bruker av ferien og sparepengene for å komme...Men jeg vet at de hadde blitt skuffet om de ikke ahdde blitt bedt for vi er ganske nær.

Slik er det også med slekt innenlands..VET at noen ikke har råd til å komme (betale fly og hotell vil koste noen tusener hvis man ikke er dritheldig med flybillettene. Kjøre selv vil ta to dager.)... Men jeg BER de, men FORVENTER Ikke at de kommer..

For meg som brud er det helt greit at folk takker nei, fordi det blir for dyrt,- og de vil prioritere på andre ting...Da synes JEG det er verre å ikke be noen,- til bare kaffe også, fordi man ANTAR de ikke kan/vil komme pga kostnader....

Det er lov å takke nei til en invitasjon hvis det man synes det blir for kostbart, istedet for å bli sur fordi man "Bare er invitert til kaffe..Hva slags middag tror du de andre får da som kunne forsvart 10 000 i reise opphold???

Skrevet

Det hun mener (og jeg også, når jeg tenker meg om) Er vel at de som må overnatte for å kunne komme i bryllupet burde bli servert et måltid, ikke sant? I dette tilfelle: bryllupsmiddagen. Har man reist og gjerne må ha i allefall to overnattinger så er det litt "kjipt" å komme i kirka og så sitte på et hotel og vente på kake og kaffe til 21 i finstasen, for å sette det på spissen.

Ellers tror jeg ikke jeg kritiserer verken kjoler, mat (sodd, kan det gjerne være, for å ta opp igjen DEN debatten...), opdekning, gjester eller annet. Det er ikke jeg som inviterer og smaken er som baken.

Skrevet

Og når det gjelder hovedinnlegget ditt: det ER så mange personer som fryder seg over negativitet. Som en bekjent fortalte: han hadde hatt den væreste regnværssommeren for noen år tilbake og så ser han plutselig at himmelen er på vi til å klarne opp og sola titte litt frem. I begeistring så sier han til hun som står ved siden av ham på bussholdeplassen:"SE! Det klarner opp!"

"Jada," svarer hun, "det gir seg snart!"

I stedet for å nyte et minuts sol, så begynner man å klager over at regnet snart kommer. Jeg hater slike mennesker, vet at hater er et sterkt ord, men de sprer så mye negativitet og pessimisme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...