junigutt :) Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Litt stresset, hehe Har ikke rier enda, lurer på når de kommer.. Om de kommer...
Twister Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Åh, så spennende!! Masse lykke til med den kommende fødselen!
junigutt :) Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk Skulle ikke komme på føden før kl. 1 i morgen hvis det ikke har skjedd noe mer.. Leenge å vente da, håper det starter før..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Så spennende! Du får ha lykke til med fødselen! Tenk, om ikke så altfor lenge sitter du der med det lille gullet i armene:)
junigutt :) Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk, gleder meg til det er overstått
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 De startet innen 1 time hos meg begge gangene når vannet gikk. Da skjedde alt fort!
junigutt :) Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2009 Nesten det jeg håper på jeg og.. Jordmor ba meg om å legge meg å ikke sitte å vente på riene, men ikke så lett, hehe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Vannet gikk, og riene startet etter en time, og barnet var ute etter 4 timers tid. Spennend! Lykke til!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Syns det virker skummelt jeg;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå