Gå til innhold

Da har vannet gått!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt stresset, hehe ;) Har ikke rier enda, lurer på når de kommer.. Om de kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så spennende!! Masse lykke til med den kommende fødselen! :)

Skrevet

Tusen takk :) Skulle ikke komme på føden før kl. 1 i morgen hvis det ikke har skjedd noe mer.. Leenge å vente da, håper det starter før..

Skrevet

Så spennende! Du får ha lykke til med fødselen!

 

Tenk, om ikke så altfor lenge sitter du der med det lille gullet i armene:)

Skrevet

Tusen takk, gleder meg til det er overstått :)

Skrevet

De startet innen 1 time hos meg begge gangene når vannet gikk. Da skjedde alt fort!

Skrevet

Nesten det jeg håper på jeg og.. Jordmor ba meg om å legge meg å ikke sitte å vente på riene, men ikke så lett, hehe

Skrevet

Vannet gikk, og riene startet etter en time, og barnet var ute etter 4 timers tid. Spennend! Lykke til!

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Syns det virker skummelt jeg;) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...