Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 har en 4 mnd gammel baby, kan ikkje bli gravid no! eneste eg har hatt av blødning ( kan ver mens) er litt blod i trusa ein dag. ammer + erstatning. hvor stor sjangs er det at ein kan bli gravid? kan vel ikkje ta slik angrepille heller? tenker på amming.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hadde SÅ tatt angrepille og heller gitt flaske eller evt amma. Har et år mellom barna mine der sistemann IKKE var planlagt, og det var et tungt svangerskap, og det har vært noen tunge måneder med to stk nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå