Twintipp og himmelblå Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Har egentlig ikke sagt det til noen, men startet 19.mars og bestemte meg for å gå ned i vekt. Skal ned 10 kg. Løper meg en tur annenhver dag, spiser ikke brød, men knekkebrød, kuttet ned på light brus og drikker mer vann. Og jaggu har jeg ikke gått ned 7 kg alt:-))) Jippi! ikke sultet meg en dag.. Tok frem posen med klær jeg brukte før graviditeten for 3 år siden, og endelig passer buksene igjen! *glad*
Dronningen! Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Gratulerer.... du har gjort det på riktig måte:o) En venninne av meg har gjort en slik livsstilsendring og gevinsten er stoooor. Hun veide 150 kg for 4 år siden, med noen enkle grep (trening, kosthold og mental endring) og er nå nede i 75 kg!!
Mammapudding Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Gratulerer, så flink du er:) Jeg har også gått ned 7 kilo etter å ha gjort noen små kostholdsendringer, har 7 kg igjen:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 OJ! Så flink du eeeeeer!!! Til inspirasjon... Gratulerer snuppeluraaa! =D
sol2002 Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Gratulerer du er kjempe flink, jeg har også en slik drøm, 10 - 15 kg ned innene et års tid, buksene jeg brukte før jeg ble gravid passer nå selv om mini ikke er mer enn 4 mnd, men har en del som jeg vil ha bort for det, er begynt å planlegge bryllup så da har jeg et mål/motivasjon.
Jenny-penny Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Så flott snuppa! Gjorde det samme etter jul, gikk ned 5 kg. De siste 5 jeg vil ned er de værste, men happy med redukjsonen:) Kom og shop litt nytt hos meg i helgen -30% på ALT:)
tintafant-m/2 jenter Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 tusen takk for motivasjonen. og GRATULERER. Du har all grunn til å være stolt av deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå