Gå til innhold

Et lite jippi for meg selv:-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemte meg 19 mars for å gå ned i vekt.. Uten å si det til noen. 10 kg skal jeg ned. Kuttet ned på light brus, drikker mer vann, løper en tur annenhver dag og spiser ikke brød. Og nå passet jeg klærne fra før jeg ble gravid for 3 år siden:-) *glad* Gått ned 7 kg.

Trodde jo aldri at jeg egentlig skulle klare å gjennomføre det, etter x antall mislykkete forsøk. Men, nå har jeg aldri vært sulten og spist ellers vanlig!

Et lite hurra for meg selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!:-) Vet hvordan det føles da jeg også har gått ned nesten 6 kg siden begynnelsen av mai. Er nå lettere enn jeg noen ganger har vært på 10 år.

Det er rart at etter mange mislykkede forsøk så går det endelig, og det uten at man endrer så drastisk på ting. Vi er jo alle forskjellige, og forskjellige ting funker på folk. Noen kan dessverre ikke tillate seg å spise en eneste liten sjokolade uten å legge på seg 3 kg mens andre kan spise en hel kake uten å legge på seg. Og samme ved nedgang, for noen går det lett, for andre blir det tøft. Bra du fant det som funka for deg!:-)

Håper du får til de 3 siste!:P

Skrevet

Jippi for deg! Du har vært kjempeflink!!!

Skrevet

Gratulerer - godt jobba :-)

*klapper deg på skuldra*

Skrevet

Godt jobbet! :-) Alltid flott når noen klarer å gå ned på en sunn og fin måte slik som du. Tipper du føler deg mye bedre også? :-)

Skrevet

Takk!

Ja, det føles godt:-)

Gratulerer til deg oppi her også!:) Bra!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...