Høst:-) Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Skal kjøpe bilsete nummer 2. Altfor mye å velge mellom, blir helt ør av alt jeg har lest. Tror vi går for sete med isofix, og da er det ikke så mange bakovervendte å velge mellom. Synes Besafe izi combi x1 med isofix høres bra ut. Riktignok det dyreste jeg har sett. Setet er jo helt nytt, men er det noen som allerede har kjøpt det og kan gi meg tilbakemelding?
Billefrøken Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vi har dette setet, kjøpte det for et par uker siden, men ikke med isofix. vi visste ikke at vi hadde det i bilen, men det er like sikkert å kjøpe uten isofix. det eneste er at det er mindre sjangs for feilmontering med isofix. vi fikk noen fra butikken til å montere for oss. Vi kjøpte setet fordi det så behagelig ut, og det har vært best i test! Prøvde frøkna oppi som nå er 9 mnd gammel og hun sitter veldig bra. Det eneste som kanskje er litt dumt er at man kan ikke legge setet noe særlig bakover, men da hun sover hviler hun hodet til siden og det går bra. vi ville også ha et sete som man kunne ha både bakover og forover. Og så er det 5-punkts sele!! Vi er veldig fornøyd, og for oss er bare det beste bra nok når det kommer til bilsikring.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Vi kjøpte også dette setet til minsten (8 mnd) for et par uker siden, med isofix. Det en superenkelt å montere, ingen forankringsseler og dill som skal festes her og der. Selene og setet reguleres også superenkelt. Vi kommer til å kjøpe det samme setet til babyen som kommer. Ville absolutt gått for dette om økonomien tillater det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå