LadyLuck & Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Lærte noe nytt i dag... Laktose og melkeprodukter generelt er hovedfaktoren til celulitter.... Og er man laktoseintollerant har men 90%større sjangs for å få dem...
erteposen + 4 Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hvor har du lært dette? Det stemmer jo ikke med nylig lansert forskning.
LadyLuck & Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 de derre kostholds ekspertene på rett diett som sa det...
LadyLuck & Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 vet man ikke skal tro på allt de sier på tv, men dette er jo liksom kostholds eksperter som skal hjelpe folk til et sunnere liv..
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Jeg drikker jo ikke melk, og er ikke intolerant. Er sikkert en av de heldige resterende 10% jeg da!
LadyLuck & Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2009 jeg er intolerant,og spiser vanlig (drikker ikke melk, og prøver delvis å holde meg vekke fra melkeprodukter) er ikke rart jeg har, det er enten dt eller kraftig vektøkning under to tette svangerskap, og så rask nedgang gr. sykdom
LadyLuck & Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2009 jeg er intolerant,og spiser vanlig (drikker ikke melk, og prøver delvis å holde meg vekke fra melkeprodukter) er ikke rart jeg har, det er enten dt eller kraftig vektøkning under to tette svangerskap, og så rask nedgang gr. sykdom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå