=Mina min og mej= Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Viktig for meg akkurat nå. Ikke særlig relevant hvorfor MEN: Noen som vet om et gamlehjem/sykehjem eller noe sånn som ligger på Bråten i Oslo? En brun murbygning... eller hvordan jeg kan finne ut det... jada, dette er teit, men som sagt, vitkig for meg å finne ut hvor og hva det er...
=Mina min og mej= Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2009 et som ligger ved ekebergsbanen.. trikk nr 19 eller no. ?? må vel søke etter etterforsker i grunn men kanskje noen her vet?
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Skovheim eldresenter, ja. Eller, jeg tror de kaller det allsenter. Trikk 18/19 til Bråthen og 3-4 min gange, brun murbygning. Med en hyggelig hvit villa foran, ja
=Mina min og mej= Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2009 enn nordseterhjemmet? kan ikke være det? Altså, dette er 5 år siden noe jeg opplevde, og jeg har fortrengt det meste.. Satt i natt og leita etter bilder på nett. Det jeg husker er at jeg tok trikk 18/19 til Bråten/Bråthen, og at man gikk "over en trikkeskinne", type "ventebrakke" på andre siden. En vei som man kryssa, og så gikk man gjennom en liten port, og en sti/gangvei opp til baksiden av dette bygget.... Kan det stemme?
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 hvis du har vært på nordseterhjemmet så har du gått mye lenger enn det hvis du har gåt av på bråten. det er mye nærmere kastellet trikkeholdeplass. du beskriver derimot ganske nøyaktig veien til skovheim og her er link til bilde: http://www.bymisjon.no/templates/Page____16287.aspx håper du finner ut av det!
=Mina min og mej= Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2009 takk.. ja.. det må vel være der da.. huff.. Men er det liksom en hestesko eller no lignende bygningene ligger i? Kan ikke si jeg husker skiltet eller sånn... Men takk, må være der ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå