Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viktig for meg akkurat nå. Ikke særlig relevant hvorfor :)

MEN:

Noen som vet om et gamlehjem/sykehjem eller noe sånn som ligger på Bråten i Oslo? En brun murbygning...

eller hvordan jeg kan finne ut det...

jada, dette er teit, men som sagt, vitkig for meg å finne ut hvor og hva det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et som ligger ved ekebergsbanen.. trikk nr 19 eller no.

??

må vel søke etter etterforsker i grunn :)

men kanskje noen her vet?

Skrevet

Skovheim eldresenter, ja. Eller, jeg tror de kaller det allsenter. Trikk 18/19 til Bråthen og 3-4 min gange, brun murbygning. Med en hyggelig hvit villa foran, ja :)

Skrevet

enn nordseterhjemmet? kan ikke være det?

Altså, dette er 5 år siden noe jeg opplevde, og jeg har fortrengt det meste.. Satt i natt og leita etter bilder på nett.

Det jeg husker er at jeg tok trikk 18/19 til Bråten/Bråthen, og at man gikk "over en trikkeskinne", type "ventebrakke" på andre siden. En vei som man kryssa, og så gikk man gjennom en liten port, og en sti/gangvei opp til baksiden av dette bygget.... Kan det stemme?

Skrevet

hvis du har vært på nordseterhjemmet så har du gått mye lenger enn det hvis du har gåt av på bråten. det er mye nærmere kastellet trikkeholdeplass. du beskriver derimot ganske nøyaktig veien til skovheim og her er link til bilde:

http://www.bymisjon.no/templates/Page____16287.aspx

håper du finner ut av det!

Skrevet

takk.. ja.. det må vel være der da.. huff..

Men er det liksom en hestesko eller no lignende bygningene ligger i? Kan ikke si jeg husker skiltet eller sånn...

Men takk, må være der ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...