Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 for å avstå fra kaker og sjokolade og komme meg opp av sofaen! Kjære, snille dere Hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Se deg i speilet naken og tenk at du ser deg selv i bikini med andres øyne!
Gjest Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, da jeg mener at å avstå fra godis og å komme seg ut av sofaen ikke er annet enn ren galskap...
Xempel Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Hør hør!! Ren og skjær galskap, og fullstendig unødvendig for det norske samfunn. Sofa og godis will get you far.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Bedre kosthold og mer trening gir deg overskudd og livsglede. Du blir mer positivt innstilt til livet og har mer tid til barn. Sliter du med å bli gravid kan dette hjelpe deg. Det er vanskelig å begynne, men når du har tatt det første steget så går det lettere. Frister det å spise sjokolade og kaker så IKKE kjøp disse.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Tja, gå 30 min hver dag, kutt søtsakene, drikk vann og spis sunt. Jeg har snart gått ned 15 kg på 3 mnd.
LadyLuck & Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 noen tips.. *fjern alle fjernkontroller.. da må man opp av sofaen for å skifte kanal * kjøp epleeddik tabletter på apoteket, de stopper noe av søvnbehovet *har du trapper, gå opp og ned hver gang du går forbi *sitt på gulvet med bena i kor (evt på en pute) når du ser tv, da retter du deg opp i ryggen...(og sitter kanskje ikke så lenge foran tvn) *lag klart gullerotstenger, kesamdip, nøtter etc og sett i kjøleskapet. bedre enn godis(og er det ferdig er det lettere å velge det, da det er ferdig laget) *er du snopesyk, drikk ett stort glass vann før du begynner på snacksen, da orker du mindre snacks.. håper dette kan være til noe hjelp..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Tusen takk til dere som prøver å motivere ; ) Oppskriften kan jeg jo. Alle vet hva som er lurt. Noen som kan gi meg et skikkelig spark bak? Vis meg bilder av hvordan jeg kommer til å se ut, hvis jeg ikke gjør noe!!! Noen?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 Moskva Marit Pavarotti Bjarne Håkon Hansen "Jern Erna" Sylvia Brustad Noen folk med noen kilo ekstra..SIer ikke det er dårlige eller stygge personer,- men noen med noen kilo "for mye";- som også du kan få ved å ikke trene og å spise usundt.... Bare for å gi noen "bilder" av ha som kan bli din realitet, ogs om du kan tenke på selv om du ikke har et fysisk bilde foran deg )
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #13 Skrevet 17. juni 2009 Takk! Men Erna Solberg har da gått ned en hel del kilo i det siste. Noen som vet hva hun har gjort?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 Jeg og har lagt merke til at Erna har blitt mindre.. Og hun ser myye sunnere ut. Både huden og hele vesenet på henne har blitt mye bedre.. Go Erna!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #15 Skrevet 17. juni 2009 Når du kommer deg opp av sofaen så føler du deg mye bedre, på alle måter! og så har du også mye bedre samvittighet når du først slapper av litt Når du er i butikken og står å se på den deilige sjokoladen, som du har så lyst på. Så tenker du " Så flink jeg var å trene i går.. Det er jo nærmest bortkasta hvis jeg spiser den skjokoladen!" Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå