Gå til innhold

Andre med kynnere + barnets hjertebank???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Opplever noen "smertelyn" i magen i dag. Begynner nederst midt på og stråler oppover. Sånn man nesten føler for å bøye seg akkurat når det skjer, men det går over på noen sekund. Noen som vet om dette kan være kynnere? Opplever også det jeg føler er barnets hjerteaktivitet, det går i samme takt som et hjerte slår liksom. Men DET må vel være innbilning? Andre som opplever lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Det høres ut som "voksesmerter" i livmoren/ligamentene som strekkes, det du kjenner i magen.

Kynnere føles ihvertfall på meg som milde menssmerter i livmor, og at den strammer seg og blir helt hard. Og varer en del lenger enn sekunder.

 

Tror ikke det går an å kjenne hjerteslagene, men nå er jeg ingen ekspert da. Babyens hjerte slår uansett MYE fortere enn ditt, har ihvertfall ikke hørt at det går an. Det er ikke din egen puls?

 

Hilsen 2.gangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er enig med hun over når det gjelder stikke smertene du har. Når det gjelder disse hjerteslagene du snakker om lurer jeg litt på om det kan være barnet som hikker? Jeg skal ha nr tre, og når jeg kjente hikking for første gang lurte jeg veldig på hva det var. Det er en gjevn rytmisk dunking som omtrent et hjerte som slår. men du kjenner helt sikkert ikke babyens sitt hjerte. Er litt usikker på når disse små begynner å hikke og så vet jeg jo ikke hvor langt du er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...