edition Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Dett eer noe jeg ikke har tenkt spesielt over enda.. Er bare 12+something something og ha ikke noe kul enda, og tar ting egentglig ganske rolig og tenker ikke så mye over det. Men de siste dagene når jeg har ligget på magen har det begynt å gjøre veldig vondt, det svir på en måte. Og når kjæresten feks. hviler armen på magen min så gjør det vondt. Kommer jo ikke til å ligge på magen hvis det gjør vondt, men er det nå det begynner? at man ikke kan ligge på magen Ja......
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Det er jo veldig forskjellig fra person til person, Jeg har fått baby mage men jeg er 20 uker på vei, og jeg ligger litt på magen enda. mest med ett ben opp. Når det begynner å gjøre vondt eller er veldig ubehagelig å ligge på magen så slutter du. Det er heeeelt opp til deg
Oktober_baby Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Hvorfor i alle dager ligger dere på magen når dere er gravide?!! Kul eller ikke kul.
nr 2 i oktober? Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 av den enkle grunn at mange sover slik til vanlig. ikke noe problem å ligge på magen i begynnelsen, og så lenge det ikke er ubehagelig jeg slutta når det ble ubehagelig - omentrent uke 14 om jeg ikke husker feil
strikkemor til 2... Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 jeg ligger på magen ennå. er 17+4 i dag, og har fått en liten kul. noen ganger kan det gjøre litt vondt, kommer an på hvor trykket på magen er, og da bare skifter jeg stilling. jeg har lest at det ikke er farlig, så lenge det ikke er ubehagelig. fosteret ligger utrolig godt beskyttet inni der, og sier nok ifra når ikke det liker det lenger, men tror det er en stund til for min del!
vekten30 Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Enig med nr 2 i oktober:) Jeg følte det på samme måte rundt uke 14 engang. Nå ligger jeg halveis på magen på siden:) Det går bra:) Er inni uke 26 nå. Så lenge det ikke er ubehaglig for deg kan du ligge slik du ønsker. JM sa at det ikke er farlig pga at barnet har stoooor plass å bevege seg på inni der.
Trejenter? Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Ligger ikke flatt på magen lengre, sluttet med det omkring uke 12-14 (husker ikke) Da det ble ubehagelig. Er i uke 27+4 og har stor mage, litt over normallinjen på helsekortet men godt innenfor det grønne feltet.Det er ubehagelig og ganske raskt kommer det "protester" fra magen Smiler fordi, lilljenta, stakkars kanskje føler seg litt klemt. Hun har egentlig fortsatt ganske god plass.... og tar egentlig ikke noen skade av at jeg ligger på magen, men snill som jeg er ligger jeg litt på siden med ett ben opp, eller på siden med en pute under magen. Får ikke til å sove som jeg bruker på magen lengre.
nr 2 i oktober? Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 halvveis mellom siden og på mage er godt å ligge, men desverre kommer det protester fra den lille når jeg gjør det på den siden hvor hun ligger med ryggen til. dette er mitt siste svangerskap (tror jeg), men vet av erfaring at d kan gå veeeeldig lenge før jeg får sove som jeg vil (1.pia har sovet sammen med meg store deler av natta helt til nå.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå