♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Når klokken blir rundt på denne tiden, begynner jeg å fryse sååååå.... får så frysninger... å når jeg legger meg ligger jeg å skjelver... Flere som er frysne??
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Jeg fryser hehe... det gjorde jeg i sist graviditet også... rare greier
LykkenErTre Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Fryser også noe vannvittig om kveldene. Starter allerede i 8-9 tida. Merkelig! Kan det være fordi vi "vokser". Tenker da på den energien/næringen som går til å danne morkake og den voksende livmoren? Ikke vet jeg. Rart å skulle fryse/skjelve så mye på denne tiden av året.
klar for 3? Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er også frysen av meg på kveldene. Sitter der med både teppe og ullgenser, mens sambo går i T-skjorte.
Frøken B ღღ Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Samme her også. Jeg kan gå rundt i t-skjorte eller anna korterma nesten hele dagen, men rundt 6-7 tida på kveldene må jeg på med ullsokker, tykk genser og gjerne teppe også. Omtrent som det var midtvinters!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2009 Merkelige greier ) hehe.. Når jeg legger meg, så må jeg ha på med fleece pysjen, ellers klarer jeg ikke å sove.. Og i går satt både sambo og mamma i sommerklær, mens jeg hadde langbukse og tulla meg inn i et tykt pledd... hmmm... husker jeg var slik sist gang også.. men så ble jeg varmblodig på slutten... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå