Gå til innhold

Må jeg virkelig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...være sulten for å gå ned i vekt?

Har mulighet til å trene ca 6 timer i uken noen ganger fjell tur andre ganger på treningsstudio.

Kan jeg spise det jeg vil/hvor mye jeg vil så lenge det er sundt, eller må jeg kutte på inntaket og gå sulten til tider?

Er sulten nå jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det tror jeg da ikke.. Jeg vil si, spis heller lite og ofte.. Ha litt frukt og grønt på lager og ta deg et eple eller noe hvis du blir sulten mellom de faste måltidene..

OG, ikke la deg friste av snop chips og slikt i butikken.. Når du får lust på snop så ta deg selv i nakkeskinnet og spis et eple elle pære i stedet! :)

Men for all del, unn deg jo litt godteri også da:) vet jo ikke hvordan du er jeg men det er nå slikt jeg har det..

Skrevet

nei det tror jeg da ikke.. Jeg vil si, spis heller lite og ofte.. Ha litt frukt og grønt på lager og ta deg et eple eller noe hvis du blir sulten mellom de faste måltidene..

OG, ikke la deg friste av snop chips og slikt i butikken.. Når du får lust på snop så ta deg selv i nakkeskinnet og spis et eple elle pære i stedet! :)

Men for all del, unn deg jo litt godteri også da:) vet jo ikke hvordan du er jeg men det er nå slikt jeg har det..

Skrevet

Det må du så sannelig ikke!

Jeg har selv prøvd å gå ned i vekt de siste ukene, og har greid det UTEN å bli sulten. Spiser små måltider hver 3. time, og får i meg masse mat. Er jeg sugen etter noe ekstra så spiser jeg knaskenøtter eller vannmelon og tar meg et stort glass vann.

Føler det er mye mer mettende å spise knekkebrød enn vanlig brød. Mer fiber. Spiser også fullkornsvarianten av pasta og hvete hvis jeg har muligheten til det. Så spiser jeg faktisk mye middag. Er ikke så mange kalorier i kylling f.eks.

Jeg gikk ned i vekt selv før jeg begynte å trene, nå trener jeg 2-3 ganger i uka, altså 2-3 timer pr uke. Har ikke så aktiv hverdag ellers i grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...