Regnbuens barn™ . Skrevet 17. juni 2009 #26 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har en veninne med helt perfekte silikonpupper, trodde nesten ikke mine egne ører når jeg hørte det var silikon, de ser supernaturlige ut, og er rett og slett perfekte.. men det er vel ikke alle som er like heldige som henne.. Syns forøvrig det er greit når man modererer seg litt.. men alle får jo ulik effekt.. på noen ser det naturlig ut, hos andre fake.. ja ja..
*Askepott og hjelperene * Skrevet 17. juni 2009 #27 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har også silikon,og jeg har aldirg vært så fornøyd som jeg er nå! Jeg har også runde former,rompe,hofter og lår og puppene mine ser ekte ut,de passer til min kropp. Jeg hadde gjordt det igjen! jeg ble en 80D. De som vet at jeg har gjordt det,synes også resultatet ble veldig bra
Gjest -<<- Skrevet 17. juni 2009 #28 Skrevet 17. juni 2009 Rent visuelt kan de fungere. Men de er ekle å ta på.
Tøysetipp Skrevet 17. juni 2009 #30 Skrevet 17. juni 2009 Helt ærlig så synes jeg det er fint. Liker bryster jeg. Ikke når det er for overdrevent selvsagt. Selvtillit er tiltrekkende, og jeg merker ikke så stor forskjell på silikon eller ikke. Da har ikke jeg kjent på de som har altfor mye, heller.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juni 2009 #31 Skrevet 17. juni 2009 Jeg skjønner jo at folk har lyst på det. Er ganske flat selv. Men jeg syns det er synd at det er det som blir løsningen når man har komplekser for puppene sine f.eks. Man skulle ikke behøve å legge inn innlegg for å føle seg kvinnelig nok.
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. juni 2009 #32 Skrevet 17. juni 2009 Generelt sett synes jeg det er lite pent, men det finnes selvfølgelig unntak. Dessuten skjønner jeg veldig godt hvorfor du har gjort det, askepott! Sånn som du beskriver kroppen din, høres den ut som min
___ Skrevet 17. juni 2009 #33 Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes stort sett det er noe tull og at det er synd mange blir påvirket til å gjøre ta det, men jeg kan forstå at noen velger det. Det jeg liker minst med det er at ettersom det blir flere som tar det blir det etter hvert så vanlig å se kvinner med relativt store "perfekte" bryster at det får flere og fler jenter til å føle at deres egne pupper ikke holder mål, selv om de egentlig er helt normale.
BabyBlue Skrevet 17. juni 2009 #34 Skrevet 17. juni 2009 Syns det er sexy med fine pupper....jeg skulle gjerne hatt faste fine pupper selv som jeg bare kunne ta en tshirt over uten å måtte ta på bh som jeg må nå i fare for å snuble i de!!! Det jeg ikke syns er fint er jenter med store pupper, stor utrigning og platinahvitt hår....det er bare sååå UT! Å tror de er verdens deiligste....
cherry coke Skrevet 17. juni 2009 #35 Skrevet 17. juni 2009 Ja, nå las jeg hovedinnlegget skikkelig:/ Og om du var helt flat og er nå en C kan jeg tenke meg at det ser ok ut. Men jeg synes ikke det er pent med de som gjerne har en D og blåser de opp til en dobbel F eller noe.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #36 Skrevet 17. juni 2009 kanksje du bare har sett de stygge? Fordi at de legger man merke til?
ღ askepott ღ Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #37 Skrevet 17. juni 2009 er enig i at de som overdriver det, og i tillegg har platinablondt hår - sånn gulbrun hud etter sunspray og solarium - gjerne litt inn i de rosa lippene også - det er overdrevent og ikke pent... men er ikke det det er snakk om - dette føler jeg er selvfølelsen som kvinne - og rett og slett passe klær... Mine venninner kler seg mye mer utfordrende og viser mye mer pupp enn meg... Ikke derfor jeg gjorde det - for å vise meg frem
cherry coke Skrevet 17. juni 2009 #38 Skrevet 17. juni 2009 Meg? Ja, jeg har aldri sett pene silikonpupper. Men det er kanskje fordi at de jeg har sett er enorme meloner som du kan se ser ut som plastikk. Men som sagt, jeg har ikke sett alle;-)
*Rutletutt* Skrevet 17. juni 2009 #39 Skrevet 17. juni 2009 Det kommer veldig an på...er stor forskjell på slike som hi har og altfor store silikonpupper alà Pamela Anderson og Jordan...;o) Kan godt forstå at de som har veldig store komplekser for det gjør noe med det. Kunne gjerne tenkt meg større pupper selv, men ikke nok til å gjennomføre en slik operasjon...:o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå