angelica-s Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Ja da nærmer det seg mitt 8 forsøk. Skal ha Øko-ivf denne gangen. Så nå sitter jeg og venter på TR som skulle vært her i går. Merkelig det der, normalt (når jeg har hatt forsøk) sitter jeg og håper på at TR uteblir og at ingen symptomer på den kommer, og da kommer den. Men nå, som jeg febrilsk leter etter symptomer og vil at den skal komme, nei da kommer den ikke...hehe. Så nå er sitter jeg her klar til å begynne med hormoner. Er veldig spent på dette forsøket. Håper det skal gå denne gangen, begynner å bli en smule lei av at det ikke blir min tur. Nå er det snart to år siden jeg bestemte meg for dette. Hadde regnet med en viss prøveperiode, men ikke så lang. Ja ja...den som venter på noe godt... Har veldig stor tro denne gangen, da det er en liten prosent større sjanse ved ivf. Bare den "tanta" kan komme nå da;) Ha en god kveld og natt alle sammen:) Dere er veldig gode å ha...dette forumet er bare helt fantastisk:) Klem...
Månestråle75 Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hei! Jeg krysser fingrene for deg, og håper det er øko-ivf som skal til :-)
kristin6868 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Ønsker deg lykke, lykke til! Det må lykkes denne gangen!!!!! men jeg må spørre hva er øko-ivf? Jeg tenker på å prøve, men ønsker å prøve rett på det som gir størst sjanse for å lykkes. Jeg er 41 år, så jeg vet at det antageligvis ikke blir så lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå