Gå til innhold

Mann og baby datt ned trappa


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om det smalt! Og så hylte både babyen og jeg i kor. Jeg blr dritredd.

 

Han holdt henne på armen, bena skle under ham så han datt bakover. Jenta falt ut av armene hans og nedover trappa. Han så ikek hvordan hun landet, men sa hun lå med hodet nedover når han fikk tatt tak i henne.

 

Hun skrek en stund. Når hun stoppet undersøkte jeg henne og kan ikek se en skramme. Hun bablet i vei etterpå også så jeg tror det gikk bra.

 

Men: hun har våknet mange ganger etter at hun la seg.... sover hun urolig fordi noe er ubehagelig kanskje? Noen som har noen tips til måter jeg kan "sjekke henne for skader" ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt til legevakten, vil ikke leke lege og synse hvorfor hun våkner. Kom deg til legen som kan undersøke henne.

Skrevet

Hadde tatt hun med til legevakta jeg. Er ikke alle skader som synes utenpå. Hadde ikke stolt på meg selv til å bedømme evt skade eller ikke. Hadde iallefall ringt om ikke annet. Det har sikkert gått bra men for å være 100% på den sikre siden så hadde nå jeg fått noen fagfolk til å se på barnet mitt i og med at hun datt ned en trapp. Men det er nå meg da....

Skrevet

Jeg tror ikke hun er oirdentlig skadet, hun var alt for blid og glad og kvikk til det =)

 

Tenkte mer på om hun kunne ha forstuet noe el. Sånne ting som går over av seg selv, men som det er greit å vite om.

 

Når jeg tenker meg om så kan det nok være at mine skrik når hun falt er nok til å sette støkk i ungen og forstyrre nattesøvnen........

Skrevet

Oi, det hørtes rimelig dramatisk ut.

Tror jeg ville tatt en tur på legevakta, heller en gang for mye når det gjelder hodeskader!

Skrevet

Ville tatt henne til legevakten.

Skrevet

Syntes faktisk det er uansvarlig av deg å ikke ta henne med til legen, særlig siden du sitter og lurer på eventuelle forstuelse skader.

Skrevet

Jeg hadde ringt legevakten og hørt hva de mente jeg skulle gjøre.

Skrevet

Det samme skjedde med min mann og barnet vårt da han var 4 mnd. Vi dro rett til legevakt, hvor babyen ble undersøkt. Alt gikk bra. Godt å vite at legen har undersøkt. Gjør det dere også! :)

 

Skrevet

Henger meg på Odine. Ring og hør hva de sier. De har kanskje noen gode tips på hva du eventuelt skal se etter.

Skrevet

Så dumt at du synes det.

Det ser nok mer dramatisk ut i "skrevet form" enn det var. Følte med en gang at det hadde gått bra - ble bare litt usikker når hun våknet flere ganger og ville høre om noen tips. Babyer kan jo ikke for eksempel "halte" og dermed vise hvor de har vondt.

 

Det går nok bra med henne - hun har våknet mer av å få tenner.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

selv om hun virker kvikk og i godt humør, bør du dra til lege.. jeg hadde dratt rett til lege om det hadde skjedd her, hadde ikke ventet et sekund.

 

i og med at hun våkner og er urolig er det jo noe som plager henne. trenger ikke være alvorlig, men det er best å få det sjekket av lege.

 

Skrevet

Jeg kan ta meg en prat med naboen som er barnelege =)

 

 

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å ringe legevekten??

 

Jeg hadde ikke nølt et sekund om det hadde vært meg.

Det er barna våre det er snakk om - de kan ikke si ifra hvor de har vondt, og sover hun dårlig er det kanskje noe som plager henne.

 

Håper hun har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...