Emil & Røra Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Gjett om det smalt! Og så hylte både babyen og jeg i kor. Jeg blr dritredd. Han holdt henne på armen, bena skle under ham så han datt bakover. Jenta falt ut av armene hans og nedover trappa. Han så ikek hvordan hun landet, men sa hun lå med hodet nedover når han fikk tatt tak i henne. Hun skrek en stund. Når hun stoppet undersøkte jeg henne og kan ikek se en skramme. Hun bablet i vei etterpå også så jeg tror det gikk bra. Men: hun har våknet mange ganger etter at hun la seg.... sover hun urolig fordi noe er ubehagelig kanskje? Noen som har noen tips til måter jeg kan "sjekke henne for skader" ?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Jeg hadde dratt til legevakten, vil ikke leke lege og synse hvorfor hun våkner. Kom deg til legen som kan undersøke henne.
LilleBanan blir storebror Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Hadde tatt hun med til legevakta jeg. Er ikke alle skader som synes utenpå. Hadde ikke stolt på meg selv til å bedømme evt skade eller ikke. Hadde iallefall ringt om ikke annet. Det har sikkert gått bra men for å være 100% på den sikre siden så hadde nå jeg fått noen fagfolk til å se på barnet mitt i og med at hun datt ned en trapp. Men det er nå meg da....
Emil & Røra Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg tror ikke hun er oirdentlig skadet, hun var alt for blid og glad og kvikk til det =) Tenkte mer på om hun kunne ha forstuet noe el. Sånne ting som går over av seg selv, men som det er greit å vite om. Når jeg tenker meg om så kan det nok være at mine skrik når hun falt er nok til å sette støkk i ungen og forstyrre nattesøvnen........
Gidder ikke! Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Oi, det hørtes rimelig dramatisk ut. Tror jeg ville tatt en tur på legevakta, heller en gang for mye når det gjelder hodeskader!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Syntes faktisk det er uansvarlig av deg å ikke ta henne med til legen, særlig siden du sitter og lurer på eventuelle forstuelse skader.
Odine! Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Jeg hadde ringt legevakten og hørt hva de mente jeg skulle gjøre.
Mrs Georgine Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Det samme skjedde med min mann og barnet vårt da han var 4 mnd. Vi dro rett til legevakt, hvor babyen ble undersøkt. Alt gikk bra. Godt å vite at legen har undersøkt. Gjør det dere også!
~sjiraff~ Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 Henger meg på Odine. Ring og hør hva de sier. De har kanskje noen gode tips på hva du eventuelt skal se etter.
Emil & Røra Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2009 Så dumt at du synes det. Det ser nok mer dramatisk ut i "skrevet form" enn det var. Følte med en gang at det hadde gått bra - ble bare litt usikker når hun våknet flere ganger og ville høre om noen tips. Babyer kan jo ikke for eksempel "halte" og dermed vise hvor de har vondt. Det går nok bra med henne - hun har våknet mer av å få tenner.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 selv om hun virker kvikk og i godt humør, bør du dra til lege.. jeg hadde dratt rett til lege om det hadde skjedd her, hadde ikke ventet et sekund. i og med at hun våkner og er urolig er det jo noe som plager henne. trenger ikke være alvorlig, men det er best å få det sjekket av lege.
Emil & Røra Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. juni 2009 Jeg kan ta meg en prat med naboen som er barnelege =)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 Hvorfor er det så vanskelig å ringe legevekten?? Jeg hadde ikke nølt et sekund om det hadde vært meg. Det er barna våre det er snakk om - de kan ikke si ifra hvor de har vondt, og sover hun dårlig er det kanskje noe som plager henne. Håper hun har det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå