*ViMsA* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 noen som har sett det? vet hvor jeg kan få tak i det? Jeg har sett det på en blog og hørt snakk om det her inne en gang, men jeg kan ikke finne det. Har en jente her som så gjerne vil ha hello kitty-bursdag Jeg er bare overlykkelig over at hun ikke insisterer på disney prinsesse-bursdag Men har ikke veldig god tid nå... håper noen kan hjelpe!
Blind Gudinne Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Har du sjekket Nille? MEner jeg har sett det der..... uten å være 100% sikker! Har liksom ikke vært dét jeg har tittet etter der =)
*ViMsA* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 he,he nei, dessverre de har ikke. De har en annen katt på rosa bakgrunn (Marie fra Aristokattene), men det var IKKE det samme, nei... he,he Har funnet på nettet, men blir ganske stiv pris å bestille fra USA...
Blind Gudinne Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Ja, når du sier det så husker jeg jo faktisk at det var den katta der og ikke Hello Kitty. Nei, da kan jeg ikke hjelpe deg, du =D
Tre jenter søte små Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Hello Kitty har egen hjemmeside med nettshop. Har du sett der? Tror adressen er www.hellokitty.no eller noe
max32 Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Jysk, Europris, bokhandlere, lekebutikker. Ville ringt rundt til butikkene og hørt om de har det. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå