Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 http://img16.imageshack.us/img16/5508/pronovias223843le9.jpg http://media.photobucket.com/image/pronovias%20modelo%20relieve%202009/piona_album/cosas%20de%20la%20boda/coleccion-pronovias-2009-modelo--1.jpg
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Fikk ikke opp den siste linken ser jeg... Her er et nytt bilde av kjolen, forfra og bakfra: http://img523.imageshack.us/img523/3585/pronovias2mj1.jpg
*Rutletutt* Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg likte ikke det båndet eller hva det er, i livet - men selve kjolen var nydelig! )
Raych Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Selve kjolen var grei nok, men båndet og sløret/det på armene var ikke fint. Synes generelt ikke at stroppeløse kjoler passer til brudekjole da...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Kul og litt annerledes! Passer en litt typete brud som ikke er så redd for hva "svigertante" måtte mene E
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Ser at jeg har samme syn som de andre her, likte ikke beltet og sløret på armene. Men likte stoffet på den.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Jeg synest den var knall fin, men likte ikke det båndet på livet nei.. Personlig ikke så glad i så mye perler og slikt, den dagen jeg gifter meg skal det være enkelt.. Den kjolen hadde for mange detaljer for min del Men det er bra vi har hver vår smak, så ikke alle går i samme brudekjole
Xempel Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Whatever. Hvis du ikke vet om det er rette kjolen for deg, så er det nok ikke rette kjolen for deg. Hva vi syns burde være deg revnende likegyldig.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 En kjole som kun er fin på en så vakker modell. Tror den vil se harry og billig ut om du ikke er femten kilo undervektig og like vakker i ansiktet dessverre..
It's all about me Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 Kjempefin hvis båndet i livet fjernes. Litt i samme gate som jeg selv hadde )
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 Den var nydelig. Men krever nok sin kropp..Ser for meg at lang og slank er penest.. Med litt størrelse på byst for å "harmonere" med havfruefasongen nederst.Liten og tynn går nok også, men en slik kjole bør "strekkes ut" gor å komme til rette.. Hadde jeg hatt kroppen skulle jeg gjerne tenkt meg en slik en..Belte på hoftene gjør kjolen litt mindre "dollete" synes jeg.. SÅ det var faktsik noe som trakk intrykket opp:o) Men om du ikke har slik kropp JEG beskriver som passene, føler du deg pen i den så ER du nok det..Viktig at man FØLER seg behagelig og pen på en slik dag ) Hva andre mener må da være det samme..Personlig har jeg lyst til å finne en kjole ingen andre ville ha valgt,- vil ikke være typisk A4...Men om jeg føler meg mest vel i slike kjoler som "alle"har,- så endere jeg nok opp med det..Komfot er VIKTIG på den store dagen )
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #13 Skrevet 17. juni 2009 Takk for svar jenter! Jeg er lang og slank, 182 høy og 69kg. Så denne kjolen passet meg perfekt :-) Den får frem midja mi, den har en feminin form, og det liker jeg. Er fra naturen skapt lang og smal, og liten rumpe... Men det vises ikke i denne kjolen:-) Pupper har jeg jukset meg til, en liten c-cup :-p Jeg skal ikke ha det sløret rundt armene som modellen har, og den sløyfa bak skal brudesalongen klippe av, da det krøller seg etterhvert....Men skal beholde båndet med perlene som er rundt hoftene. Det var nydelig synes jeg! Også skal jeg ha et annet slør i håret, ett som er av tynnere/finere stoff, slik at det henger mer, altså ikke så stort og "brusete". Jeg fikk mye skryt på brudesalongen hvertfall :-D
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 Har jo faktisk slik kropp jeg beskrev JEG mente ville passe best til en slik kjole.. Havfruefasongen er veldig fin, men veldig skummel..Man får jo en optisk økt størresle på hoftene, så om man fra naturens side har hofter kan det bli "for mye" Og det belte er jo med på å understreke denne effekten..Men høres ut dritstilig på deg..DU er jo vikrelig høy og slank og antar du tok deg bra ut i de fleste.. EN ting,- jeg er selv 180 og laaang i bena (36" i benlengde jeans) Hvordan er brudekjolene i lengde?? Har du opplevd at flere modeller blir for korte?? Overkroppen min er normal lang (tilsvarende ei på 170 kanske,) bruker 38/40 oppe og ca 42 nede .....Gruer meg til det blir min tur nemmelig..Hater å kjøpe klær til en slik kropp,- bena som er lang, fasonløse og kraftige passer ikke inn i noe:o(
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #15 Skrevet 17. juni 2009 veldig flott kjole:) Var litt alvisk og naturskjønn.. elsker sånne kjoler. Men får ikke brukt det selv da jeg er lav og butt:/ Men på en lang slank jente ville denne vært flott:) Men ha håret løst, oppsatt tror jeg blir for krampeaktig på en slik kjole;)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #16 Skrevet 17. juni 2009 Kjempefin=0) ( bortsett fra båndet i midjen.)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #17 Skrevet 17. juni 2009 Ikke min stil men kjolen er grei den :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #18 Skrevet 17. juni 2009 Havfruefasong passer meg veldig fint, siden jeg har smale hofter og liten rumpe. Kjolen har innebygd korsett, så kroppen min ble faktisk riktig så feminin. Jeg har ikke prøvd så mange kjoler, de aller fleste fra Pronovias.De rekker ned til tærne mine ca. Jeg slapp å sy opp kjolen hvertfall :-) http://www.pronovias.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå