Gå til innhold

mensen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er 14 dager siden mensen skulle kommet.. idag oppdaget jeg litt blod? Mensen eller fester egget seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt en test da. Litt rart om den kommer 14 dager over tiden. Har hørt flere som ha små blødninger i starten av graviditeteten, noen også hele svangerskapet. Og "litt" blod tyder jo ikke på at det er starten på en menstruasjon om du ikke pleier å blø så lite da.

Skrevet

har ikke testet nei.. Ja, rart.. men hadde mensen smerter sammen med blodet.. bruker ikke blø mye fra før av så =/ huff.. hadde ett lite håp her

Skrevet

Når man har mensen så er det som regel reint blod, men det er det ikke når man blør under svangerskapet. Da er det litt mer brunt. Menssmerter kan man få under festingen, det hadde jeg. Var redd det var noe galt jeg. Og slike mensmurringer kommer og går hele svangerskapet.

Om du ikke skulle begynne å blø noe mer i løpet av natten ville jeg nok kjøpt en test i morgen om jeg var deg. Ikke normalt å gå 14 dager over uansett. Min mor hadde vanlig mensen i 3 mnd når hun igkk gravid med meg og viste ikke at hun var gravid.

Skrevet

Det var nesten brunt.. eller sånn rødbrunt.. men på papiret var det brunt..

men jeg blør ikke om natten jeg da.. fra før av.. hehe=/

Håpet sånn att jeg var gravid.. men ser mørkt ut! søren ass..

HÅPER du har rett :)

Skrevet

Får håpe det for din del da. Kjøp en test i morgen og sjekk da. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...