Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 nei ingen som sier du må gifte deg eller få barn med han da..! men vær klar over "bruk og kast" mentaliteten deres da.. har kompiser i mc miljø, å selv om de er "lykkelig" gift stopper det ikke dem. men trenger ikke være mc medlem for å være en utro drittsekk da:) men har erfaring med at listen deres er lavere.. er liksom normalt.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 jeg har selv vært sammen med en mann tilknyttet en mc klubb. Aldri hatt ett bedre nettverk rundt meg. MEN du skal være klar over at disse guttene ånder og lever for klubben sin. broderskapet, fest og morro overgår familie og kjæreste. du skal også være klar over at det er en GOD del av mc guttene som tar seg en stripe i ny og ne... Jeg sier IKKE at alle er slik - men bare ver obs Ellers er de jo helt vanlige mennesker Outlawsene er jo litt mer kjent for bråk og fanteri, men siden jeg ikke har møtt noen av de personlig kan jeg nesten ikke uttale meg om disse ryktene stemmer..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 og ja, henger meg på den fra anonym over meg - har til dags dato ikke opplevd å møte en biker som har vært trofast mot damen sin... det er grunnen til at jeg gikk fra min også. selv om jeg trodde han selvsagt ikke var som sine kompiser..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 KJempegreier. Hiv deg inni det... Så har du noe å skrive om her inne når du om noen måneder sitter igjen alene og gravid fordi kjæresten din ruser seg, er utro, selger dop eller oppfører seg generelt som en drittsekk...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 dessverre så stemmer mye av det anonym 22.22 sier :s og jeg har vanket i mc miljø i mange år. var sammen med en, men våknet heldigvis til liv før jeg gikk så langt å få barn med han... som venner fungerer det helt fint. de verner vennene sine noe helt enormt. men som dame..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er lykkelig gift og har 3 barn med en som er profilert i MC miljøet. Han bruker hverken stoff eller har brukt og kastet. Vært gift i 10 år. Mannfolk som drar striper og bruker damer finnes i alle miljøer gitt
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 ja, lev i troa sier bare jeg. har du vert med på mc festene og sett hvordan disse guttene holder på? de fleste er gift, har barn og en kone som stoler blindt på biker mannen sin. som sagt har jeg fremdeles til gode å møte en som er trofast.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Takker for svar!! Må vel få ut antennene da!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 Jeg jobber med to som er gift med mc-typer. De er med i samme klubb, uten at jeg aner hvem klubb det er. To snille menn som setter familien sin høyest. Visse ting må mn fire på kravene for, men det er da ikke noe værre å finne seg en mc-mann enn å finne seg en mann som seiler. De bruker nok begge mye tid på sin hobby, men hvor mye er en ting man må bli enige om i fellesskap. Jentene har jeg jentekvelder ute alene, mens gutta er hjemme og passer barn. Gutta har seg guttekvelder ute med motorsyklene sine mens jentene er hjemme og passer barn.
mednr5imagen Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 bare det ikke er X-svogeren min du har falt for, så er det jo en bitteliten kjanse for at det kan gå bra! Husk at Outlaw er en klubb som liksom skal være for de som har vært kriminelle før, men som har skikket seg. Det er bare bullshit, mange av de er direkte farlige og voldlige. Dette gjelder selfølgelig ikke alle! Men akkurat denne klubben har jeg god kjennskap til, og du kan si det sånn at det ikke er motorsyklene som er hovedinteressen til mange av de..vær så snill- vær uhyre forsiktig!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 Det kommer selvsagt ann på HVILKE mc klubb de tilhører. Er det mc klubber ala bandidos, hells angels, hog riders osv har de strenge krav til hva de krever av sine "brødre". Dette vet jeg alt om... Som prospect må de "vise at de duger" for å bli fullverdig medl. de reiser også svært mye. Både til andre land, og over store deler av Norge. At du som dame sier at "nei, denne helgen ønsker jeg at du blir hjemme" har null betydning. Nettopp fordi det stilles visse krav til medl. Guttene er supersnille, men man må ikke være blåøyd og tro alt er så rosenrødt. Da vil man fort gå på en smell. De behandler damene sine som prinsesser, så lenge man er med på festene. Men er de på fest uten damer, er det andre damer som holder mange av dem varme.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #13 Skrevet 17. juni 2009 som sagt tidligere har jeg også hørt endel om ak denne klubben. Jeg har vert på fester med både HA, Hog riders ol men aldri opplevd noe bråk eller tull. Siden du er forelsket i han regner jeg nesten med du har truffet andre medl av klubben. Jeg synes du skal gå etter dine egne føleser og meninger. Da jeg ble sammen med min eks (som er medl i en mc klubb) mente samtlige at jeg var gal. At jeg kom til å bli banket opp osv osv. Dette var bare tull. Men klubben går som sagt fremfor alt. Trenger du hjelp til noe hjemme, har det ingenting å bety. Klubben går fremfor alt. De bruker også ganske mye penger på dette. De betaler mnd avgifter til klubben, de er pålagt turer ganske ofte, og de fester veldig mye. At en god del av dem bruker dop er dessverre ingen hemmelighet. OG hovedgrunne min til at det ble slutt - de er IKKE trofaste mot damene sine...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 Outlaws er etter min erfaring en haug med søpplefolk. Det er helt greit å vær med i et MC miljø, men slike kluber der narko og tyveri og vold er fremtredende er tull og ikke noe jeg ville satt en fot innafor. Mulig jeg har et veldig skjevt syn, men Outlaws på jessheim (der jeg kommer fra) er så søppel og dritt som det kan få gått ann! Derfor er jeg meget så skeptisk til alt som har med slike klubber å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #15 Skrevet 17. juni 2009 Hmm, høres jo litt både og ow i guess!!ut da, time will sh
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #16 Skrevet 17. juni 2009 Hvordan er han når du er sammen med han da? Du merker jo fort om han er "høyt oppe" og brifer med slossing, verne sine brødre blablabla. Skal ikke mye til for å merke hvordan ett menneske er.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #17 Skrevet 17. juni 2009 Han snakker ikke om mc livet når vi er sammen, bare om drømmer for framtid, hvem han er osv.. Deilig.. Han tar ikke telefonen om de ringer heller, ikke om vi sitter og snakker feks, han slår av telefonen på lydløs.. Skikkelig hærlig er han!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #18 Skrevet 17. juni 2009 Regner med du har møtt noen av de andre medl? Hvordan har de vert da? Jeg har svart deg tidligere. Har selv vert sammen med en biker, og jeg mener folk har laget ett veldig feil bilde av mc miljø. De er ikke annerledes enn andre folk. Selvsagt finnes det drittsekker, men det gjør d jammen uten at dem har skinnvest på ryggen også! Trå litt varsomt frem er mitt råd. Bli med han på fest med brødrene hans. Se hvordan ting er. Aner du ugler i mosen trekker du deg stille og rolig unna fortere enn svint. For at klubben hans vil være en viktig del av livet ditt om det blir seriøst mellom dere, er ikke tvil om engang. Outlaws er vel egentlig den eneste klubben jeg ikke har noen bekjente i. Kun hørt mye snakk om denne klubben. Men jeg liker ikke å høre på rykter. Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort? Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #19 Skrevet 17. juni 2009 TAkk for støtten!! Og ja, jeg tror så absolutt det er verdt å prøve, de av gjengen jaeg har trefft virker ok. Ikke noe negativit å utsette på noen av dem. Meen det er jo alle disse bedreviterne som ser mørkt på alt, og kommer med de verste av verste historier!! Da er det bedre å angre på i ettertid, enn å gå rundt å lure på hvordan det ville blitt om det ble!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #21 Skrevet 17. juni 2009 som jeg har sagt tidligere, det eneste jeg har opplevd som negativt i mc miljø (og jeg har vanket i miljøet i flere år nå. deltatt på mange treff og har mange nære venner i ulike klubber), er at NOEN bruker dop. Er de på treff er det IKKE unormalt at de tar seg en stripe. Jeg har aldri blitt tilbudt noe, og de gjør det ikke fremfor andre. Det skjer i stillhet, men alle vet at d skjer (om du skjønner). Hovudproblemet mitt er utroskap. Det florerer av utro menn i miljøet. Godtroende damer sitter hjemme med barna, og mennene ligger i ulike bakrom / hytter og koser seg med løse damer. (det er helt utrolig hvor lett mc gutter får seg damer. alle prater negativt om mc miljøet, men de lekreste damer er med på bakrommene og skrever villig...) Vennene du får i miljøet (hvertfall etter min erfaring) er svært gode venner. De stiller opp, er til å stole på og ville gjort alt i sin makt for å hjelpe deg om du hadde noen form for problemer. Så lenge du vet hva du går til, tror jeg nok ikke du har noe å frykte. Men å sitte gråtende hjemme, høygravid og sliten, mens kjæresten tar sykkelen og stikker på fest - nytter IKKE. for sånn er det i dette miljøet. En vet hva en får liksom. hjelper ikke å furte i etterkant. Jeg angrer hvertfall ikke ett sekund på min tid med mc kjæreste. Til tross for utroskap. I dagens samfunn er det mer vanlig med utroskap, enn med trofasthet. Biker eller ikke... At de er så farlige har jeg hvertfall liten troa på. De liker gjerne å fremstå som tøffe og skummle. Men alle de jeg kjenner er dønn gode og hyggelige. Ha øynene åpne, men kos deg =) Er de like mine biker venner kommer du til å få oppleve mye artig, og får venner for livet =) Kanskje vi møtes på en mc fest en gang =)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #25 Skrevet 17. juni 2009 Kjenner du dem siden du kan påstå de er bad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå