snuppi min Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Dere som har blitt gravide ved hjelp av pergokur, ble dere gravide etter første kuren? Skal begynne med kur på torsdag, og er veldig spent på hvordan dette skal gå...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 jeg ble gravid i pausen etter en dobbel kur termin om 13 dager
Tweak Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Ble gravid på andre kuren. Men jeg ble så opphengt i at "med pergo skulle alt gå så bra" at jeg ble utrolig skuffet da første kuren ikke endte i graviditet... Så det er mitt beste råd til deg å prøve å unngå akkurat det!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Signerer Tweak her jeg også. Gikk på pergo for å få førstemann, startet med dobbel kur, ikke gravid, pausemnd, ikke gravid, dobbel kur GRAVID! Så på nestemann startet vi forsiktig med enkel kur m pausemnd mellom 2 ganger, ikke gravid, dobbel kur, pausemnd, dobbel kur GRAVID. (Mistet i april i år da, men det har ingenting med pergoen å gjøre) Det som er greit å vite er at man kan få en del bivirkninger som ligner på gravidsymptomer, så ikke-kommende mens er vel det sikreste tegnet (ps; ofte blir syklusen litt lengre med pergo, så hos meg var det doktorens ordre at jeg ikke fikk lov å teste før på dag 35. Hadde ca 30 dagers syklus da)
Pooh Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Jeg ble gravid på første, enkle kur! ) Nå er jeg 24 uker på vei. Lykke til!
Duggfrøken Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Jeg fikk pergo kur for å stabilisere ustabil syklus, hadde ofte 52 dagers syklus. Så det var umulig å vite når eggløsning var. Tok en kur, og der var jeg gravid 14dager etterpå Uke 37 nå
AdrenaLine Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Haha, unnskyld at jeg ler Afea, men samme her. Men jeg er "kun" i uke 36 jeg da...
Duggfrøken Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Haha vi altså... Får ta oss en trille tur vi tror jeg, mye til felles haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå