Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

reiser til tromsø på fredag, og blir der i 10 dager hos svigers. Bare meldt regn egentlig så langt yr melder... Har funnet at de har lekeland i Tromsø, men ideer til andre ting å finne på for å aktivisere ei jente på 3,5 år??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til Polaria og se på seler og ulike fiskearter! Mine unger synes det var spennende da vi var der for noen år siden!

Ellers har kanskje museet der noen dinosaurutstilling mener jeg søsteren min fortalte!

Skrevet

ja der var vi faktisk i forfjord, da hun var 1,5 år. Hun elsket det, og vi drar nok dit igjen. Men jeg tenkte en plass man kunne få ut litt energi og utfordring på henne. Hun er RIMELIG aktiv, og regn er jo da litt kjørt. tenkte typisk badeland? svømmehaller? bowlinghall? andre aktivitetsting?

Skrevet

Fjellheisen

Polaria

Tur rundt Prestvannet og mate fugler

Kaffe på Hurtigruta når den ligger til kai

Vet egentlig ikke mer=)

Skrevet

Litt avhengig av om dere er mobile osv, men apropos badeland så er det jo ikke stygglangt til Polarbadet i Bardufoss? Aner ikke om det er noe eget anlegg i Tromsø dog, meget mulig det og :)

Skrevet

Det er en bowlinghall på Stakkevollveien, du finner den sikkert på gulesider eller de du skal bo hos vet hvor det er.

Sikkert veldig gøy å dra opp med fjellheisen, det liker min gutt på 4år.

Ta dere en tur i Telegrafbukta! selv om det er regn/yr så kan det være gøy å utforske området for en liten på 3,5 år.

Som andre har nevnt er Polaria veldig spennende.

Du kan kanskje gå på biblioteket i sentrum? De har stor barneavdeling der det er lov å "bårke" og være barn!

Du kan jo ta henne med til alfheim eller stakkevollan svømmehall, har ikke vært der på lenge men de består stort sett bare av basseng, ikke sklier og sånt.

Du kan ta Hurtigbåten til harstad der har de Grottebadet. Tror det finnes noen pakkeløsninger med båt, inngang og overnatting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...