*gruffalo* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Noen tar tester for matintoleranse. Det er visst noen som sendes til usa som jeg har forstått... Men leste en plass at slike tester ikke funker og at det bare er lureri. Noen som vet??
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 He he what? Forsto ikke hva du mente nå..
*gruffalo* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Noen soneterapeuter og andre alternative tar blodprøver som de sender til usa. Her skal de visstnok finne ut om du er intolerant mot noen matvarer... Så leste jeg på nettet at leger mente at slike ikke funket...men så er jo ikke alle leger like begeistret for alternative ting heller da Forstod du nå, hehe ?
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 He he ja forsto nå =) Men vet ikke noe om det.
tobarnsmamma Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 jeg har tatt intolleranse test. Den slo ut på egg, sesam og en syre. Moren min og søsteren min har også testet seg. Mye likt. Ei venninne har også tatt testen, den ble helt annerledes. Tror ikke det er tull
*gruffalo* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2009 ok. Vet du hvilken test du tok? Var det hos en sonetreapaut, eller??? Og hva kostet det? Vet det er ganske dyrt. Men har en del problemer med magen, og føler at jeg reagerer på nor. Har prøvd å holde meg borte fra hvete, føler det blir bedre...men så lurer jeg på om jeg reagerer på noen melkeprodukter eller et eller annet... Ingen ting slåt ut på vanlig allergi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå