Gå til innhold

Hvor lenge etter slimproppen gikk fødte du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har gått nå over de to siste dagene. Har i tillegg hatt mye menssmerter og vonde "stikk" i underlivet. Håper desperat at noe skjer snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg gikk slimproppen i ti-tiden onsdag morgen, Klokka 18.00 begynte riene og dagen etter var vesla ute :)) Så litt over et døgn :))

Skrevet

*krysse fingrene for at noe sånt skjer her også*

Skrevet

Bare siste fødselen jeg merket noe til slimproppen, men den gikk på tirsdag og torsdag gikk vannet og riene kom rett etter..

(nå skulle ikke jeg føde vaginalt da, så de ble nødt til å ta keisersnittet 5 dager før planlagt)

Skrevet

Først gikk vannet, så slimklysa, og så gikk det vel et døgn før jenta fulgte etter :)

Skrevet

Var kun på den første fødselen jeg merket at slimproppen gikk og da gikk det nøyaktig 12 timer ifra den gikk til jenta var ute

Skrevet

Det gikk ca 19 timer :)

Skrevet

4 timer før guttungen var ute gikk slimproppen og riene begynte å bli ubehagelige:) Lykke til:)

Skrevet

Slimproppen gikk tordag ved lunsjtid, og snuppis ble født kl 1937 på lørdag. Hadde en del menssmerter, kynnere og nedpress i mellomtiden.

Lykke til :)

Skrevet

Første del av slimproppen gikk mandag, så kom det endel på tirsdag. På tirsdag kveld spiste vi på indisk restaurant og hadde sex. Onsdag morgen gikk vannet og lillegutt ble født på torsdag kveld. :) Lykke til! Det er uansett ikke lenge igjen sikkert. :)

Skrevet

Nesten to døgn.

Skrevet

Omtrent akkurat et døgn

Skrevet

Med første mann; etter et døgn, med andremann; etter 7 timer. Men jeg hadde rier når den gikk siste gangen altså.

Skrevet

Første: 1-2 døgn etter fikk jeg rier. Fødte 25 timer etterpå.

Andre: 24 timer etter var det regelmessige rier. Fødte ti timer etter det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...